Am cazut intro negura de ne descris...............................
Mam trezit nu ma puteam misca finca eram bandajeata la mana si ma durea atat de tare.............
Miam amintit ca eu mam taiat cu lama bine am facut acum a vazut ca eu nu sunt o jucarie.
Cu greu am aprins telezivorul si am dat pe serialul meu preferat ...Puterea destinului....Si eu am un destin simt fiecare are un destin...
Ronaldo osa sufere mai mult decat am suferit eu si stiu cum si oso pun in aplicare.Baiatu este indragostit e usor de jucat oe degete................Intra cineva in camera e Ronaldo ce ma priveste impresionat.Eu nu il bag in seama .
R.-seai revenit.
Eu.-nici nu ma durut deloc.
R.-de ce ai facut asta.
Spune el si se aseaza pe marginea patului.Eu.-casa vezi ca nu sunt jucaria ta draga .spun eu serioasa.
Eu.-osa suferi rau pentru ca miai distrus viata.
R.-taci spune el furios .ai noroc ca esti ranita ca asfel...........
Eu.-asfel ..........
Vreau sa plec acasa chiar daca nu vrei nai cum sa ma si ai inseles.
R.-ce .incepe sa rada .
Eu.-de ce razi.
R.-esti un om. Eu sung un vampir spunemi tu cine are puterea ceamai mare.in plus sunt regele lumi vampirilor nu ma mai trata ca un vampir oare care.......
Eu .-pai daca asta esti ..
Ronaldo se ridica furios ma ia de mana care sunt taiata strans .
Eu.-au... doare.
R.-las ca asta nu e nimic osa schimbam foaia..
Ma ia si incepe sa mearga soe use a deschias usa si ma duce in fata unei usi .....
R.-de acum in colo aici vei sta cu mine .
A deschis usa era mai frumos ca in camera la mind de 1000 de ori era camera lui.
Eu.-ce caut aici. si ma intorc spre use .
Ma prinde de mana si ma tranteste i pat .
Imi da bandajul jos si nu mai am rana wow .R.-Esti a mea aici osa dormim noi doi aici osa facem dragoste ai inseles .
Eu ma uitam la el confuza .
Eu.-nu prea cred te inseli amarnic.
R.-Diseara va veni fratele meu din Anglia vom lua cina inpreuna la ora 20:00. Asa ca tevei prezenta si tu ai inselel
Eu.-ok .dar mam cu ce sam ma inbrac deci nu pot sa merg ............
R.-te vei duce la mall.
Eu.-singura wow .
R.-nu .sa nu faci fite la cina da .
Eu.-da..........
R.-ma duc sal iau de la aieroport tu dute la mall.
Eu.-bine......
R.-stai.....bani ..... soferul
Eu.-aa.....
Ronaldo imi da un card de credit .un baiat .dragut adica soferul...
R-pe card ai un miliard de dolari e al tau cardul ..
E ora 13:34.ma duc imi fac un dus imi iau o pereche de pantaloni foarte scurti o geaca de blugi un tricou si niste tenesi negri . Telefonul si plec la mall..........................................................
Scuze pt. Greseli veau parerile voaste . Va pwp.................