Te rog intoarcete la mine.

3K 167 12
                                    

Seara.

Ma pregateam pentru intalnirea cu Ronaldo. Era ora 23:00. Mai aveam o ora eram gata . Pe usa intra Alex.
A.- chiar doresti sa te duci alexa vrei sa fie cineva cu tine.
Eu.- nu multumesc ronaldo numi va face rau il cunosc.
A.- ai dreptate el e mieluselul.
Eu.- stiu..........

Am plecat mergeam de bine de 20 de minute prin padure stiam unde pentru ca nama cand eram mica imi spunea povesti despre lacul sangeriu.
In sfartit am ajuns.
Mam pus pe o piatra mare asteptand uitanduma la luna rosie o admiram ma atragea chiar daca eram un demon aveam chip de inger. .
R.- stiam ca vei veni si sa pus langa mine.
Eu.- da am venit.
Ronaldo apoi imi lua barbia intre degetele lui .
R.- doar taci.
Apoi ma sarutat romantic si neam ridicat amandoi in picioare.

Ronaldo iti coate o cutie mica neagra si o deschite era un inel din aur cu o piatra mica neagra exact cumi imi placea mie.

R. - vrei sa fi regina mea sa fim inpreuna la lumina si la intuneric. Sa ne iubim toata viata .
Alexa imi faci onoarea.......
Nici nu a terminat sa spuna ce avea de spus ca am spus.
Eu.- Da . Da . Da.

Ronaldo ma luate in brate si ma invartite .
Apoi ma sarutate romantic.
R.- te iubesc. Si te voi iubi in continuare.
Eu.- di eu te iubesc.

Apoi neam intins pe iarba stand cu capul pe pieptul lui . Uitandune la stelele . Galbene si la luna. Ronaldo din cand in cand ma pupa pe frunte parinteste...

Eu.- te iubesc.
R.- si eu iubire tu pentru mine esti lumina care mia luminat intunericul din sufletul meu......







Scuze pentru greseli... va pwp....
Lasati com.

viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum