Mam trezit este ora 12:00 ma intorc pe cealanta parte si in vad pe Ronaldo.
Sar din pat....
Eu:-ce dracu cauti aici am inchis usa. tip eu.R:-usor papusa asa osa dormim de acum incolo.
Eu.-ce nici sa nu te gandesti . Cu tine nici moarta nu vezi ce tampit posi fi.
Ronaldo se ridica nervos din pat si ma stringe de mana tare si ma priveste .
R:-tu esti a mea nu intelegi .tipa el la mine nervos.
Eu.-lasama nu ma mai atinge in viata ta daca ai asa ceva
Ronaldo mia dat o palma scurta nici dureroasa.
Eu am inceput sami masez obrazul chiar daca nu ma durea foarte tare.
R:-Vezi cum vorbesti papuse nu sunt jucaria ta .eu ma voi juca cu tine nu tu cu mine...
Apoi ronaldo pleaca razand si anuzat de ce .
Pov ronaldo.
Mama ce frumoasa e o minune de fata este o zeita iso apar cu viata mea o iubesc si recunosc dar nu stiu daca si ea simte la fel..
Eu .-osa vezi tu ronaldo strig eu si apass pe clanta usi.
Wow e deschisa a uitat prostu sa inchida ce bine..
Mam inbraca repede si am inceput sa alerg pe holurile mari dar intuneric bezna nu vad nimic .Apoi ma izbesc de un zid asa sper .....
........................................................
Apoi ma trezesc in camera mea ...ma ridic in cur si apoi intra ronaldo nervos.
R:-tea trezit printeta .spune el pe un ton ridica ..
Eu.-cum am ajuns iar aici.
R:-teai izbit de majordom ce bn c nai reusit sa fugi.
Eu.-aveam sansa mea spun eu soptintd .
Ma luat si ma ridicat apoi ma sarutat lam inpins cu toata puterea apoi el sia aratat colsi in semn ca este furios .
R.-de acum in colo vei face ce spun eu si imi vei spune stapane .ai inseles papuse .
Eu.-ce nu . Mai bine mas sinucide ai inselea .
Se apropia din ce in ce mai mult de mine am dat peste sertar miam amintit ca am o lama puteam so folosesc am luato repede...
Eu.-daca te apropi de mine jur ca ma omor .
R.-ce nu ai cum nai tupeul asta isi place viata ds langa mine .
Da dar trebuie sa o fac s vezi ca nui de joaca cu mine zic eu in mintea mea.
Eu.-ba nu asa ca hau so terminam .
R.-hai sa o terminam ce am inceput si se apropie de mine.
Hai pa..........Eu mam taiat cu lama cat de adanc am putut si am cazut intro negura de ne descris..................