Nu scapi de mine.

3.2K 172 2
                                    

Dimineata..

Toata noptea mam gandit la ronaldi imi e dor de el. Il iubesc am recumoscut chiar il iubesc dar vreau sai arat ca cu mine nu se joaca. Ma trezesc la 9 ma duc imi fac un dus ma spal pe dinti. Apoi intru in camera vad pe pat o cutie neagra . O deschid in ea este o ruchie neagra dintrun material fin si scump o pereche de pantofi negri. Si un bilet. Il iau sil citesc.

Draga mea nu stiu ce intenti ai avut de ai fugit dar stiu ca ma iubesti . Nu poti nega nici tu nici eu. Eu te iubesc de cand lumea sa inventat te asteptam vreau ca la 00:00 sa fii in mijlocul paduri sti foarte bine unde la lacul sangeriu te astept . Sa ten braci cu cele aduse de mine . .

Re iubesc cu drag ronaldo.
Sufletul tau

Wow ma iubeste dupa cate iam facut.........

Se aud zgomote pe usa intra alex.

A.- buna dimineata Raza de soare.
Eu.- buna dimineata si tie.
A.- pregatita pentru turul castelului.
Eu.- mai intrebi.

Alex mia aratat tot castelul si sala tronului meu deocamdata nam nimic de facut la castel asa ca sunt la mine in camera obotita..
Mam plictitit . Ma duc in gradiba cu trandafiri negri ce frumos intodeauna mia placut negru..






Sper ca va place . Am renuntat la ideia de a sterge carte..... pipici....... va iubesc..multtttt...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum