R.- trebuie sa te fac a mea pt tot deauna.
Eu.-Ronaldo te rog no face . Spun eu plangannd
R.- doar taci. Spune el calm si continua.
Dar a facuto .mia furat virginitatea . Puritatea me.
Dimineata
Pov Alexa
Ma trezesc ma usturau ochi si tot corpul era amesit .ma dau jos din pat realizez ca eram goala .
Ce mama dreacului am facut azi noapte.
Vad sange pe cearceaf . Imi amintesc ma violat nemernicul ala . Obsedatul . Cretinul sal ia dracu . Tip euMa duc la baie plangand imi fac un dus rece casa uit de tot .
Plangeam in continu . Ma uit in oglinda eram palida alba toata la fata........Imi iau lengerie curata si o rochita alba simpla si comoda .
Ma pun pe pat strang picioarele la pieptul meu.Eu.-trebuie sa fug nu mai pot sa stau aici. Spun eu plangand .
Se aude usa intra cineva ..........Ronaldo.
Eu.-nu te atinge de mine. Spun eu si ma ridic dupa pat .
R.-de ce iubire nu sia placut.
Eu.-ce sami placa mai vioalat nemernicule.
R.-Papusa spune ca nu sia placut. Acuma totoate creaturile stiu ca tu esti a mea.
Eu.-ba nu sunt a ta niciodata nam sa fiu.
Ronaldo ma ia de mana si ma strange.
Eu.-au .. doare.
R.- papuse nu nega si tu sti ca esti a mea.
Eu.- nu sunt a ta . Tip eu ma fac alba la fata si ochi negri de ura .
R.-uuu. Papusa sa infuriat. Nu ma speri da poti sa fi demon dar esti al meu da.... incepe sa rada si pleaca.
Eu.-osa vezi tu cine pierde.
Pov Alexa.
Cum pot sal urasc cand il iubesc. Da il iubesc ca o proasta .oare el ma iubeste .
Nu neg chiar mia placut. Ce tot vorbesti alexa te vioalat sia luat tot ce aveai puritatea ta.Pov. Ronaldo.
Nu iam facut rau am facuto regina mea demonul meu . O iubesc de cand tatal aau mia dato in grija so apar de tot cei rau . No so las niciodata.
Stau in camera singura plictitita am incetat sa mai plang pentruca nu ma ajuta de loc.
Se aude usa intra blake cu o tava in mana pe ia este un suc de portocale o friptura de porc preferata mea .
B.-domnita luati si mancati. si pleaca
Eu.-mersi.
B.-fara deranj
Ma ridic si infulec di ea . Iamii...
Sunt satula ma pun sa dorm si somnul ma ia.................... ..............
Sper sa va placa lasati com va rog vreau parelire voastre..