Ma trezesc cand soarele imi mangaie fata si apoi o vad pe mama intand cu o tava de mancare
M:-la multi ani scumpor..
Eu.-mersi mama .
M.-astazi e si balul.......
Eu.-din pacare da .raspund eu cu o lacrima ce imi curgea pe obraz pentru ca am sa o pierd si pe mama.....
M.-lai mai vazut pe acel vampir.
Eu.-nu .raspund eu .
Ce bine ca nul mai vad pe handicapatul ala tampit ,cretin,prost zic eu.
V.-mrrrrr. . . Se aude o voce in mintea mea si incerc sa o ignor.
Apoi mama pleaca lasanduma singura cu gandurile mele despre el.............
Era 12:00.peste cateva ore vine elena sa ne pregatim pentru nenorocitu ala de bal.................
Eram singura acasa asa ca lam sunat pe luke iubitul meu ......
L.- ce faci papuse.
Eu.-bine tu iubitule..
L.-bine mie dor de tine
Eu.-si mie ..................................................................
........
.....
..Am vorbit cu el aproape 2 ore si miam amintit de elena...
Eu.-iubire hai ca te las mai vorbim treb. Sa vina elena la mn sa ne preg . Pt. Ball
L.-ok .........pa te iubesc...
Eu.-si eu pa............
Dupa ce am terminat de vorbit a venit vampirul a tantit usa de la balcon si a intrat ....
El.-se pare ca micuta mea e singurica acasa ,si asa ca siam facut o vizita.
Eu .- daca nu pleci jur ca tip....
El.- hai sa te aud .
Eu.-de ce nu ma lasi in pace odat nici de ziua mea.
El.-la multi ani .. sa petreci cu mine.
Eu .-nu multumesc
El venea fix spre mine apoi ma luat de solduri si anceput sa ma sarute....
Eu .-lasama nenorocitule...
El.-vezi cum vorbesti micuta mea ..............
El.-te las sa te faci frumoasa pentru mine la bal abia astept sa te am numai pentru mine .
Eu .- pa am tipat eu ,sa te ia dreacu de tampit ............
Mam dus plangand in dus sa scap de toare gandurile murdare.
Miam facut un dus relaxant si apoi a sunat cineva la usa tremuram credem ca e el.
Dar era elena am rasuflat usurata .E.-la multi ani alexa .pot sa intru .
Eu.-desigur ,scuze eram pe ganduri .
E .-mia spus mama ta ca lai vazut pe vampirul care te ca alege.
Eu .- a venit si astazi sami zica la multi ani.
E.- ce sia facut ceva .
Eu.-nu fai sa ne pregatim e tarziu deja .
Neam inbracat ,neam machiat , neam luat acesorile .
Elena sia facut bucle iar eu milam indreptat neam luat posetele si am plecat in fata casei masina pe care on chiriase mama sa ne duca inpreuna cu un baiat -vampir care trebuia sa nen soseaca ..........era 19:00. Mai aveam o ora ........sa ajungem a venit masina neam urcat. Eu .elena si baiatul leo..
Am ajuns dupa 20 de minute intro padure intunecoasa am coborat am mers pusin si am ajuns am intrat cu dreptul si toata lumea deja se uita la noi 3......... .. . ... ... ......... . ..............