כשהם הגיעו לחדר כושר,אנה ואופיר רצו להליכונים,אופל רצה לשקי האיגרוף באיזור המזרנים,ליז הלכה ישר למכשירי הכושר. אשטון ולוק שניהם צפו באופל כשקאלום הלך למכשירי הכושר ומייקל להליכונים.
אשטון ולוק צפו איך אופל מכה את שק האיגרוף במהירות,מכות מהירות וחזקות. השק קיבל תנופה קדימה וכשהוא חזר אחורה אופל התכופפה מהר ובעטה בו בבעיטה גבוהה.
״תזכיר לי בחיים לא לריב איתה.״ לוק לחש לאשטון.
״כנל,המינגס.״ אשטון נאנח וקרץ לו.״אופל! החבר שלך מתחיל עם האח התאום היותר מוצלח ממך!״ לוק אמר.
״׳היותר מוצלח ממך?׳ טוב שלא לוק המינגס!״ אופל צחקה. הוא הוציא לה לשון וליז צחקה מאיפה שהיא התאמנה,מכשירי הכושר. לוק הלך להליכונים לפניי שאופל הספיקה לפתוח את הפה ולהגיד לו משהו. הוא פחד שהוא יהיה שק האיגרוף הבא.
״הם כל כך מטומטמים.״ ליז נאנחה.
״להזכירך,הם בני הדודים שלך.״ קאלום אמר. ״אתם חולקים כמה גנים זהים.״ (Li_xoxo איכס מי את-הערת כותבת)״אצלי יש את הגנים הטובים,הם העקומים!״
״שתקי כבר בלונדה!״ לוק ואופל צעקו משני קצוות החדר כושר. ליז התסובבה ללוק ונעצה בו מבט.
״להזכירך,גם אתה בלונדה!״
״השיער שלי נהיה כהה יותר,הבלונד כמעט ונעלם,בניגוד אלייך.״ הוא קרץ אליה.״אופיר החבר שלך קורץ לי וזה מגעיל אותי.״ ליז עשתה פרצוף נגעל. כולם צחקו.
הם התאמנו עוד כמה שעות וחזרו הביתה. הם התקלחו וכולם החליטו לצפות בסרט בסלון.
״וואוו,״ קאלום אמר אחריי שכיבה את הטלוויזיה. ״אלו היו שעתיים של שיעמום.״
״מצטערת מאוד שהסרט לא מספיק טוב בשבילך קאלום הוד!״ אופל אמרה.
״יש לי סטנדרטים גבוהים.״ הוא קרץ לה. אופל גלגלה עיניים.״ליז החבר שלך קורץ לי!״
״את יכולה להוציא לו את העיניים בעצמך,את הכי מסוכנת כאן.״ ליז אמרה. כולם צחקו,כולל אופל.***
״אז לנגן בתופים...זה קשה?״ אופל שאלה כשהיא ואשטון עמדו מול התופים שלו.
״לא כל כך,זה עניין של קצב. רוצה ללמוד?״
״ברור שכן אידיוט..״ היא ציחקקה. אשטון התיישב ומשך אותה אליו,גורם לה להתיישב עליו.
״איזה שיר את רוצה ללמוד?״ הוא שאל.
״אממ... She look so perfect. הוא נראה אחד טוב.״ היא אמרה. אשטון נתן לה את המקלות שלו. אחריי כמה זמן אופל ידעה את כל השיר.״בואי נראה אותך,ילדונת.״ הוא אמר שקם.
״אכפת לך אם...?״ היא הסתכלה על הבנדנה שעל ראשו. הוא הוריד אותה וקשר אותה מסביב למצח של אופל.
״בכלל לא,״ הוא חייך. היא חייכה אליו בחזרה כשהוציא את קווצות שיער מצד שמאל של ראשה,וסידרה אותה הפוני לצד בכוונה.
אשטון ספר והיא התחילה לנגן. היא עשתה עבודה מדהימה,הוא בהחלט היה מורה מדהים.״לוק,נכון הסולו גיטרה שלך בOut Of My Limit? תמיד אצילי לשמוע אותו בלייב. אתה יכול...?״ אופיר שאלה. לוק הרים את הגיטרה שלו וניגן את הסולו שלו ברמת דיוק מדהימה.
״רוצה לנסות לנגן אותו?״ הוא שאל.
״אני לא בטוחה אם קלטתי את הסולו הכי טוב,אבל בכיף.״ לוק ניגש אליה והניח את הגיטרה בחיקה של אופיר,מנשק את לחיה בקלילות.
טאופיר התחיל לנגן את הסולו של לוק והלסת שלו נשמטה לרצפה.
״איך היה?״ היא שאלה וצחקה.
״זה היה...מדהים! זה כל כך מדויק. את מדהימה.״״עד כמה זה קשה לנגן בגיטרת בס?״ ליז שאלה את קאלום. הוא משך בכתפיו.
״יש בה רק ארבעה מיתרים,אז אני מניח שיהיה לך קל יותר.״ הוא חייך שהיא תפסה את הגיטרה שלו.
היא החלה לנגן באקראיות והוא צחק,תופס את ידיה ומראה לה איך לנגן נכון.
״אתה חייב להיות כל כך שחצן?״ היא שאלה עם פרצוף מעוצבן.
״אם את תבקשי ממני,אז לא.״ הוא נישק אותה בקלילות על שפתיה.״היי אנה,בא לך אולי ללמד אותי איך לעשות את הדבר הזה עם הכוסות שראיתי שאת והבנות עושות?״ מייקל רץ אליה. היא הרימה גבה בחצי חיוך וצחקה.
״מה לעזאזל מייקל קליפורד?״ היא גיחכה.
״נוווו בבקשהההה!״ הוא עשה פאפי פייס וכמובן שהיא לא יכלה לסרב.
הם ישבו עם שתי כוסות כשאנה מלמדת אותו,והוא עם מבט מבולבל יותר ויותר אחריי שהיא מתקדמת.
אחריי שמייקל הצליח היא צחקה ונשקה לו על שפתיו בעדינות.
YOU ARE READING
It's A Long Story-5SOS Story
Fanfictionארבע בנות צעירות מישראל-שלושה מהבנות שרות ואחת מצלמת-מעלות סרטונים ליוטיוב. מה קורה כאשר מפיק מפורסם מציע להן דרך להתחלה חדשה?