אנה ואופיר דפקו על דלת החדר של ליז. ליז פתחה את הדלת,שיערה היה אסוף בקוקו מרושל ולא מתוח,והיא לבשה בגדים רפויים. ״היי בנות,תיכנסו,למה לא?״ ליז אמרה בציניות כשהבנות חלפו על פניה ונכנסו לחדר שלה. אופיר חייכה והתאפקה לא לצחוק כשאנה לעומתה ציחקקה.
״אנחנו מתכננות משחק כדורעף סודי בלי הבנים היום אחריי הצהריים בגינה האחורית. מה את אומרת?״ אופיר שאלה כשאנה הסתכלה על ליז במבט מתחנן. הבעת פניה של ליז השתנתה ונראה כאילו היא עומדת לסרב,אבל אנה קפצה להציל את המצב.
״בבקשה! יהיו חתיכים.״ אנה אמרה בהרמת גבה וחיוך קטן כשאופיר גיחכה מאחוריה.
״חשבתי שאתן תפוסות.״ ליז קרצה אליהן כשהתיישבה בין אופיר לאנה,כורכת את יד ימין שלה סביב אנה ואת יד שמאל סביב אופיר. ״זה רק משחק כדורעף מסכן,הם לא יעשו לנו כלום.״ אופיר אמרה ושלושתן צחקו.
״חוץ מזה,הם בכלל כנראה יהיו בהקלטות עכשיו.״ אופיר הוסיפה ושלושתן התחבקו.
״היי קאל.״ אופל אמרה כשחיבקה אותו ואז נכנסה לחדר שלו וחלפה על פניו. קאלום חייך אליה חיוך ציני ואמר. ״אני רואה שנענית להזמנה שלי להיכנס לכאן.״ היא צחקה מההערה הצינית שלו והתיישבה על המיטה.
״אני והבנות מתכננות משחק כדורעף ובגלל שזה ממש לא כוחות,אנחנו צריכים לפחות בן אחד איתנו. מה אתה אומר קאל?״ אופל שאלה אותו כשנשכבה על הגב על המיטה שלו.
״בסדר אבל,אתן ארבעה. שתיים נגד שתיים. זה כן כוחות.״ קאלום אמר,מעט מבולבל מההערכת המצב הכוחני של המשחק לפי אופל.
״אני לא מתכוונת מבחינת מספרים,אני מתכוונת מבחינת כוח.״ אופל אמרה. קאלום צחק כשזרק את ידו סביב כתפיה ומשך אותה אליו לחצי חיבוק.
״את צנועה שזה משהו.״ היא הכתה את כתפו בשעשוע וחייכה אליו כשנבלעה בחיבוק שלו.
YOU ARE READING
It's A Long Story-5SOS Story
Fanficארבע בנות צעירות מישראל-שלושה מהבנות שרות ואחת מצלמת-מעלות סרטונים ליוטיוב. מה קורה כאשר מפיק מפורסם מציע להן דרך להתחלה חדשה?