אני ממש מצטערת על הפרק הקצר,מחר אני יעלה אחד שהוא ארוך או אחד היום באורך רגיל.
זה תלוי בי.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
״מ..ה?״ אופל שאלה,הדמעות עומדות על קצה עיניה כשאשטון ולוק חיבקו אותה חזק. מייקל וקאלום הצטרפו לחיבוק,מנסים להרגיע את הבכי המתפרץ והחזק שמגיע מהצד של אופל. לעומתה,ליז אנה ואופיר ישבו קפואות. כל אחד מבני הזוג שלהן ישב לצידן וחיבק אותן,בעוד שאשטון נשאר עם אופל וניסה להרגיע אותה כשהוא משפשף את גבה בזמן שהיא בוכה אל תוך החזה שלו.
אנה אופיר וליז פרצו בבכי,לוק מייקל וקאלום הרגיעו אותם,והם לא הצליחו להירגע. אחרי שהן נרגעו,והבכי המתייפח של אופל הפך למשיכות רמות באף,כולן נשמו עמוק וקינחו את נשמתם לתוך ערמות טישו.
״זה רק שבוע. אני מבטיח לכן שנדבר כל יום,נשבע.״ מייקל נשבע ואנה חיבקה אותו חזק,מנשקת אותו על שפתיו. אופל הספיקה לגמור חבילת טישו גדולה,וליז אנה ואופיר נרגעו.
״אתם מבטיחים?״ אופיר שאלה כשאחזה בידו של לוק. הוא הנהן אליה ונשק לה על שפתיה בעדינות,מה שהעלה חיוך קטן על שפתיה.
״מבטיחים.״ קאלום אמר,ואז ליז נישקה אותו נשיקה קטנה. הוא משך אותה אל חיקו וחיבק אותה חזק.
״אני אתגעגע אליכם.״ אופל אמרה ואז כל השמונה התחבקו. אשטון משך אותה אליו ונישק את קודקוד ראשה. היא חיבקה אותו חיבוק קטן,ואז כולם חזרו לבית המלון לארוז את דבריהם. הבנות נכנסו לחדר במהירות ואז ליז שלחה ללוק הודעה בוואצאפ.
״אני לא אספר לה,אבל אתה תצטרך לעשות את זה במוקדם או במאוחר.״ היא שלחה.
כעבור שנייה היא קיבלה הודעה חדשה.
״אני יודע. זה פשוט קשה לי מידי. תסתמי את הפה שלך בת דודה. אף מילה.״ היא חייכה לנוכח העובדה שלוק קרא לה בת דודה. זה סוד אחד שהוא הסתיר מכל השאר,ואחד מהדברים שהיא שמעה כשהוא דיבר בפלאפון שלו. למעשה,הדבר שהוא הסתיר מאופיר כלל לא היה קשור בה. הוא היה קשור למישהי אחרת.
YOU ARE READING
It's A Long Story-5SOS Story
Fanfictionארבע בנות צעירות מישראל-שלושה מהבנות שרות ואחת מצלמת-מעלות סרטונים ליוטיוב. מה קורה כאשר מפיק מפורסם מציע להן דרך להתחלה חדשה?