עברו שעתיים מאז שהבנות התמקמו בחדר המלון.
״טוב אז,אנחנו במלון בח״ול.״ אופל אמרה כשצלימה את החדר והסתובבה קצת. ״שאר הבנות הלכו לעשות סיבוב,אז אני ייעלה לכם קאבר של Don't Stop." היא אמרה.
"You like perfection
Some kind of holiday
You got me thinking
That we can run away."הדלת נפתחה. אופל לא ייחסה לזה חשיבות,היא הניחה שאלה הבנות שחזרו.
"You wanna I'll take you there
You tell me when and where
Oh,oh oh oh.But than
Ask for your number,said you don't have a phone
I'ts getting late now,I gotta let you know
That everybody want to take you home tonight
But I'm gonna find a way to make you mine."
היא שמעה קולות שמצטרפים אליה. היא הסתובבה והחברה של פייבסוס נעמדו בטווח של המצלמה,דואגים שייראו אותם.
״אומייגאד.״ היא אמרה. היא הסתובבה בחזרה למצלמה. ״אני מנסה שבאמת לא להתחרפן אז אני יסגור עכשיו את הוידיאו ויעלה. ביי.״ היא סיימה לצלם ואז היא צרחה.
״אממ היי.״ מייקל אמר לה.
״זה חלום? תצבטו אותי בבקשה.״ אשטון משך בכתפיו וצבט את הזרועה שלה.
״אאוץ׳,זה כאב. איך ידעתם באיזה חדר במלון אנחנו?״ היא שאלה בהתרגשות,קופצת מאושר מהסיטואציה.״בואי רק נגיד,״ לוק אמר ואז הביט לקאלום. ״שיש לך חברות טובות.״ קאלום המשיך והם הביטו לדלת הכניסה ששם אופיר ליז ואנה עמדו.
״כבר אמרתי לכן שאני אוהבת אתכן?״ אופל צווחה וחיבקה אותם חיבוק מוחץ.***
״אני עדיין לא מעכלת,אבל נרגעתי.״ אופל אמרה כשישבה על המיטה שלה עם לוק אשטון ומייקל.
״ואני עדיין לא מאמין שקאלום ירד לבריכה עם שאר הבנות במקום להיות כאן. זה כיף כל כך.״ מייקל אמר כשהתרווח על המיטה,רגליו פוגעות בפרצוף של אשטון.
״יש לך עיניים יפות. הם דיי מזכירות את של לוק.״ אשטון אמר. היא חייכה לשלושה והציע שגם הם ירדו לבריכה.
היא באה להכנס לחדר האמבטיה כשהשלושה עמדו להכנס אחריה. היא הושיטה את ידה קדימה ופגעה בחזה של לוק.״תשכחו מזה. אני במקלחת,ואתם מחליפים כאן.״ היא נעלה את דלת האמבטייה -פעמיים ליתר ביטחון-בזמן ששאר הבנים גיחכו והלכו להחליף לבגדי ים.
היא יצאה במהירות,בוהה בבנים שחיכו לה מחוץ לדלת והתכופפו כמו הרצים בתחרות ריצה.
״תחרות ריצה למטה?״ לוק הציע. היא התכופפה באותה צורה כמוהם.
״תתכוננו לאכול אבק.״***
״קאלום תוריד אותי!״ אופיר צעקה כשאופח הגיעה ראשונה בתחרות וקפצה למים.
״ניצחתי אתכם!״ היא צעקה למייקל לוק ואשטון שהתקרבו ואז קפצו אחריה-פרט ללוק.
״קדימה המינגס.״ אופל וליז תפסו ברגליים שלו והפילו אותו לבפנים.
הוא הטביע את הראש הבלונדיני של ליז ואז את אופל.
״מייקל!״ אנה צווחה ודפקה את אגרופיה על העור החיוור של מייקל כשהוא הניף אותה כמו שק. ״תעזוב אותי!״
״טוב ,אבל תזכרי שאת ביקשת.״ הוא הפיל אותה למים. היא תפסה בידו והוא נפל איתה ביחד.״אשטון!״ אופל צווחה כשאשטון השפריץ עליה מים. ״זה נורא קר!״ היא צווחה בשנית כשהוא המשיך להשפריץ עליה .
היא קפצה על גבו ואשטון ניסה לנער אותה כדי שתרד,אך שניהם נפלו כשהם צוחקים.
הבריכה הייתה שלהם,בהתחשב בעובדה שרק 3 בבוקר.
זה היההמפגש הראשון שלהם שהם בחיים לא יישכחו.
YOU ARE READING
It's A Long Story-5SOS Story
Fanfictionארבע בנות צעירות מישראל-שלושה מהבנות שרות ואחת מצלמת-מעלות סרטונים ליוטיוב. מה קורה כאשר מפיק מפורסם מציע להן דרך להתחלה חדשה?