שבוע וחצי עבר,הבית שקט יותר מתמיד. אופל ירדה באמצע הלילה לשתות כוס מים ונתקלה במראה של אשטון ישן,חסר חולצה,מכוסה רק בפלג גופו התחתון ואוזניות באוזניו.
הוא נרדם בזמן שהקשיב למוזיקה. היא חייכה לעצמה וחשבה עד כמה מתוק הוא יכול להיות,היא יכלה להבחין בקעקוע בפרק כף היד שלו.
אולי כדאי לה לסיים עם זה?
אבל אז היא נזכרה בכל הדברים שהוא אמר עליה,הכעס חוזר ומתגבר. מי יידע שבן אדם שנראה כל כך מתוק יכול לדבר בצורה כזאת?***
ביום למחרת,אשטון עבר במסדרון ישר לחדר של לוק,לקחת ממנו סקיני ג'ינס שחור מכיוון שכל הג'ינסים שלו בכביסה. הוא יצא כשאחד מזוגות הסקיני ג'ינס בידיו,עובר ליד החדר שלו (לשעבר) ושל אופל.
היא לא הזיזה שום דבר,כולל התמונות שהם הספיקו לצלם ולפתח. הבנדנות שלו עדיין זרוקות על השידות,הגופיות שלו זרוקות על כיסא אחד. בבאלגן שלו היא לא נגעה.
היא יצאה מהחדר,וקשרה בנדנה שחורה לראשה כשהיא בשורט ג'ינס וגופייה לבנה. כמובן שהיא קשרה את הבנדנה בצורה שונה מאשטון,כל השיער שלה נח על גבה בזמן ששתי קצוות שיער משתלשלות מלפנים.
היא נקבה בו מבט ואז נכנסה לחדר האמבטיה. הצווחה שלה גרמה לאשטון להבהל והוא נעמד בפתח החדר.
"מייקל גורדון קליפורד ואנה הזונה,למה לעזאזל כל האמבטיה מלאה בצבע כחול?!""לא התכוונו!" מייקל ואנה ירדו,השיער של מייקל צבוע בכחול וגם קווצת שיער משל אנה.
"אלוהים אדירים אתם מנקים את זה! עכשיו!""מישהי כאן במחזור."
"כן אירווין,חבל שזמנית אין לך שירותים בשביל להחליף פד."
אשטון הסמיק כשמייקל צחק.
היא ירדה למטבח,איפה שאופיר ולוק. אשטון ירד מיד אחריה.לפתע הכוס שעל השולחן החלה לרעוד,כך גם השולחן מתחתיה. אופיר ולוק יצאו לסלון בעוד שאופל נצמדה לדלת הכניסה,אשטון לידה.
"מה קורה כאן?!" לוק שאל כשאחז בידה של אופיר,שניהם מביטים בתמונות ממוסגרות נופלות ומתנפצות על הרצפה. מייקל ואנה נכנסו במהירות למטבח.
זה לא קורה.
"רעידת אדמה!" אשטון צעק ותפס באופל מאחור וגרר את שניהם מתחת למשקוף הדלת. ידיו התעטפו סביב בטנה והוא משך אותה אליו,הוא נשען כנגד אחד מצידיי מסגרת הדלת והיא צמודה אליו לגמריי,הבדלי הגובה ביניהם היו עצומים,כך שקודקוד ראשה הגיע לאמצע בית הצלעות שלו. הוא חייך לעצמו כשנזכר עד כמה התגעגע למגע הזה.
▪
אנה ומייקל התחבאו מתחת לשולחן,אנה בהחלט מוגנת בתוך ידיו של מייקל. היא נצמדה אל גופו בכוח ותפסה בגבו,רועדת בין ידיו.
"זה עוד מעט ייגמר לאב,מבטיח." מייקל נשק לראשה ומשך אותה אליו אפילו צמוד יותר.
"מבטיח?"
"מבטיח."
▪
אופיר ולוק ישבו בגרם המדרגות,מחובקים. אופיר רעדה מעט מכל רעש של משהו שהתנפץ. לוק הרגיע אותה. "לאב,תסתכלי עליי."היא הרימה את ראשו אליו,עיניה מביטות בשלו. "אני מבטיח לך שהכל יהיה בסדר."
היא חייכה ונצמדה אליו יותר,מחייכת אל הצוואר שלו.
▪
כמה דקות ששלושתם צמודים ומחובקים. אחריי שהרעידה פסקה ואשטון ואופל התרחקו מדלת הכניסה,ליז וקאלום פרצו פנימה,חוזרים מהריצה שלהם."מה הולך כאן?!" קאלום צעק.
"הייתה רעידת אדמה," לוק אמר בפשטות.
"אתם בסדר?" ליז שאלה ובדקה את כולם לבדוק שאין פגעים."אנחנו בסדר," אשטון לא התיר את ידיו מבטנה של אופל. הוא התכוון לזה בשניי המובנים.
היא סובבה את ראשו אליו לאחור,מחייכת כשהיא מסתכלת למעלה."בטוח?" היא חייכה. הוא התכופף אליה ונשק לשפתיה בעדינות וחייך בחזרה.
"בטוח.""אווווו השלמתם סוף סוף! ומייקל השיער שלך עכשיו כחול!-צבעת את השיער?!" ליז צווחה כשהבחינה בשינוי.
"וגם לאנה יש פס כחול! אלוהים מה כבר פספסנו?" קאלום שאל.
---------------------------------
השיער הכחול של מייקל נכנס בדיליי רציני נשבעת.
ועכשיו בכלל יש לו צבע אחר אבל שכחתי בכלל להזכיר את חלופת הצבעים שלו אני מתחרפנתתתת
YOU ARE READING
It's A Long Story-5SOS Story
Fanficארבע בנות צעירות מישראל-שלושה מהבנות שרות ואחת מצלמת-מעלות סרטונים ליוטיוב. מה קורה כאשר מפיק מפורסם מציע להן דרך להתחלה חדשה?