פרק 4-כרטיס

742 23 1
                                    

״לוק!!! אשטון!!!״ אופיר ואופל צרחו כשלוק ואשטון משכו בחוט של החזייה בבגד הים שלהן.

״חרמנים!״ אנה ליז מייקל וקאלום צעקו להם במים. אשטון ולוק התחילו לצחוק והחליקו כיפים,אבל הם נקטעו כשהם הרגישו משהו נוזלי על גופם.

אופיר ואופל החזיקו בקבוקים של קרם הגנה בידיהם.

״אנחנו עכשיו לא נשתזף בצורה שווה!״ אשטון ולוק צעקו כשהם הניפו אותן על גבם וקפצו לבריכה.

״טוב אנחנו נאחר בסוף לארוחת בוקר. אנחנו פה יותר מ-6 שעות!״ מייקל אמר וממשך את כולם משם לחדרים.

***

״מה דעתכן על הבנות?״ לוק שאל.

אשטון וקאלום שרקו ומייקל חייך חיוך ענק.

״הם כאלה שוות. וחמודות.״ אשטון אמר. לוק קרץ אליו ונתן לו דחיפה עם המרפק.

״שוות כבר אמרתי?״ אשטון שאל וכולם צחקו.

״מה דעתכן על הבנים?״ ליז שאלה כשזרקה בגדים על המיטה.

״הם חתיכים. וחמודים.״ אנה ואופיר אמרו. אופל קרצה והלכה להחליף בגדים באמבטיה.

״כבר אמרתם נחמדים? אני חושבת שלא!״ אופל צעקה מהמקלחת וכולן צחקו.

״מי הכי מוצאת חן בעינייך מייקל?״ אשטון שאל את מייקל ללא בושה ומייקל החל להסמיק.

״אני אנחש... אנה!״ קאלום אמר ומייקל הרכין ראש בחיוך נבוך ולחיים אדומות.

״אני אנחש שזה כן...״ אשטון אמר ומייקל הכה אותו בכתף.

״ובעינייך לוק?״ מייקל פנה ללוק שהיה עסוק באייפון שלו. קאלום הציץ בפלאפון של לוק ושם לב שהוא פתח קבוצה בוואטסאפ עם הבנות ובעלדיהם,ושאופל ואופיר מדברות איתו.

״לא בסדר אחי,לא בסדר.״ מייקל אמר כשקאלום ואשטון לקחו את הפלאפון של לוק והוסיפו את עצמם לקבוצה.

״לוק הוסיף מספרים חדשים.״ אופל הודיעה לליז ולאנה.

״לא קול המינגס ,לא קול.״-אשטון.

״אוי תירגע אשטון . במוקדם או במאוחר הייתם מגלים״-נייל הורן.

״אה וזאת אופל . שיניתי את השם כדי לעבוד על חברה שלי ושכחתי להחזיר״-נייל הורן.

״המינגס,נהנית בזמן הקצר שהיית בקבוצה בוואצאפ עם 4 בנות?״-אופיר.

״ברור ;)״-לוק.

״קאלום זה היה ממש לא במקום!״-מייקל.

״אווו מייקל מסמיק.״-קאלום.

״מעניין למה ;)״-אנה.

״מה עשיתם לו עכשיו?״-ליז.

״אנחנו נסיים להתארגן ונמשיך בחדר אוכל.״-אופיר.

״מי הכי מוצא חן בעינייך מהם?״ אופיר שאלה בהתחכמות את אופל.

״אני אנחש... לוק!״ ליז קפצה.

״ואשטון .״ אנה הוסיפה. אופל הסמיקה וחייכה אליהן.

״איזה חמודה!!!״ אופיר קפצה בחיבוק דוב על אופל. שתיהן נפלו על המיטה של אופל וושתיהן צחקו.

״כמו זוג נשוי. תשתדלו לא ללכלך את הסדינים.״ ליז קרצה כשהן קמו ויצאו מהחדר כשכולן צוחקות.

***

החברה של פייבסוס הניחו כרטיסים הפוכים על השולחן מול כל אחת מהבנות.

״למה אנחנו צריכות ניירות? אתם מנסים לשכנע אותנו למחזר?״ ליז שאלה בהרמת גבה וכולם צחקו.

אופיר הייתה הראשונה להפוך את הכרטיס.

״כרטיסים להופעה של וואן דיירקשן!״ אופיר צווחה ואז אופל אנה וליז אחריה.

״והופעת חימום: Five Seconds Of Summer!״ הם אמרו ביחד ,והבנות צחקו על הדרך שבה הציגו את עצמם.

It's A Long Story-5SOS StoryWhere stories live. Discover now