החדר שליד הבנות,היה מלא בצעקות.
״אני מנחשת שאלה הבנים.״ אופיר אמרה. אופל והיא היו הראשונות שסיימ להתארגן להופעה. הן טום בוי,כך שהן לא כל כך השקיעו בבגדים,אבל אנה וליז התעקשו להתעסק להן ולהשקיע בשיער. החלקה לשתיהן,ותלתלים לאופל בקצוות.
״ועל מה הצעקות?״ אופל ואפיר נכנסו לחדר של הבנים,כשהידיים שלהן משולבות על החזה.
״אשטון לא רוצה לחבק אותי!״ לוק קפץ על אשטון.
אופל ואופיר התחילו לצחוק. הם נפלו על המיטה של אשטון והתחילו לרדת להן דמעות.
״שתי חולות.״ מייקל וקאלום אמרו. אופיר קפצה עליהם והתחילה לחבוט בהם עם הכריות.
לוק ואשטון התחילו להכות אופל עם כרית. ״זה ממש לא הוגן!״ היא צווחה ורצה בכל החדר. אופיר תפסה בידה והן ננעלו בחדר האמבטיה.
״בסופו של דבר אתן תצאו!״ מייקל צעק. הבנים התחילו לצעוק בחדר,אבל פתאום היה שקט וכל מה שנשמע היה מין לחישות עצבניות.
הן פתחו את הדלת ושמעו את הבנים.
״איך פאקינג איבדתם את הקול לפני הופעה חשובה?!״
***
״מה אנחנו הולכים לעשות?״ מפיקה אמרה בלחץ כשהיא התהלכה מול הבנים. הבנות ישבו על הספה מולם כשהמפיקה התחילה לצעוק על הבנים שעמדו שהם חסרי אחריות.
אשטון לקח דף ורשם עליו משהו. הבנים העבירו אותו ביניהם וכולם הנהנו וחתמו עליו.
״תתני לאנה אופל ואופיר לשיר במקומנו.״
המפיקה הסתובבה אל הבנות במבט מתחנן.
הבנות הסתכלו אחת על השנייה במבט שמסכים.
״קחי אותי למיקרופון.״ אופל קפצה והמפיקה הודתה לאלוהים באותו הרגע.
***
״לבנים אין קול הלילה,אז הם ביקשו מאיתנו להחליף אותם.״ אופיר עמדה ליד קאלום והוא הנהן.
״אולי יש כאן כמה שמכירים אותנו.״ אנה חייכה כשעמדה ליד מייקל.
״אני אופל ואלה אופיר ואנה. נקווה שתהנו מאיתנו כמו שאתן נהנות מפייבסוס!״ אופל אמרה ואז הם התחילו לנגן את She Look So Perfect.
אופל סימנה לאנה שהיא מתחילה ולוק (שעמד ליד אופל) שלח לאופל מבט מרגיע כי היא התקשתה לנשום.
"Hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey."
כל הבנות שרו ביחד,ואז מייקל סימן לאנה להתחיל.
YOU ARE READING
It's A Long Story-5SOS Story
Fanfictionארבע בנות צעירות מישראל-שלושה מהבנות שרות ואחת מצלמת-מעלות סרטונים ליוטיוב. מה קורה כאשר מפיק מפורסם מציע להן דרך להתחלה חדשה?