SORU-CEVAP

117 16 5
                                    

Evet , başlıyoruz yavrularım.

Soru: Berk annen gelse ve Çilli ile sevgili olsanız,annen ayrılmanı istese ayrılır mısın?
Berk: O anneyi kabul etmiyorum. Çilli veya birbaşkası olsa da ayrılmazdım.

Soru: Baran annen, baban,abin veya kardeşin var mı?
Baran: Annem,babam ve abim var.

Soru: Tatlı Erdem'in seninle uğraşması hoşuna gidiyor mu?
Tatlı: O değişik kim? Tanımıyorum.

Soru: Emre madem populersin neden Kahküllü ile sevgilisin? Onu gerçekten seviyor musun yoksa güzel olduğu için mi?
Emre: Popüler değilim. Doğru söylemek gerekirse tatlı buluyorlar.
Tatlı: Ne tatlısı lan?
Emre: Kanka yanlış geldin. Herneyse . Kahküllü'yü her iki anlamda da seviyorum. Bana benziyor. Beni anlıyor.

Soru: Doruk Süslü yerine başka biri gelip sana teklif etse sevgili olalım mı falan diye, kabul eder misin?
Doruk: Bir erkek olarak söylüyorum,kızlar çok fesat. Tekliflerin çoğu bel altı oluyor. Bana Süslü'den başkası HARAM.

Soru: Berk kardeş, Çilli olmasa hiç konuşmazmıydın?
Berk: Bilmiyorum. Hâlâ konuşma konusunda sıkıntılarım var.

Soru: Berk sen Cilli'yle sevgili olsan, eski sevgilin gelip sana seni seviyorum tekrar beraber olalım dese.. Çilli'yi mi seçersin?Yoksa eski sevgilini mi?
Berk: Annem olmadığı gibi o kız da artık yok.

Soru: Erdem neden sürekli Tatlı'yla uğraşıyorsun? Arkadaşça eğlence olsun diye mi yoksa ona birşey hissediyor musun?
Erdem: Çünkü lanet olası bir tatlılığı var. Hadi gidelim Tatlı..
Tatlı: Doruk, Erdem'i pistten alalım yavrum..

Soru: Baran kardeş sende limon kızlarından biriyle birlikte olsan, hangisiyle olurdun?
Baran: Hepsinin yürekleri dolu. Biri hariç. Neyse, bu soru PAS.

Soru: Limon. Yavrum neden limon? Başka meyve ve sebzelerde var. Turşu patlıcan falan..
Limon: Patlıcan sevmem. Limon'u sevmemin nedeni annenin bana hamileyken limon yediği bir fotografi görmem.

Soru: Doruk kardeş eğer Süslü seni affetse tekrar sevgili olsanız onu tekrar kaybeder misin?
Doruk: Süslü'ye kendimi affettiricem. Kaybedebilirim ama bırakmıyorum.

Soru: Süslü'm neden en çok kırmızı yı seviyor sun?
Süslü: Kız denedim. Ama Doruk kırmızı sevmez. Bu da hoşuma gitti.

Soru: Kahküllü yavrum kahküllerini neden kesmiyorsun?
Kahküllü: Bu bölümü Emre okumasın.. İlk başlarda sadece seviyordum. Şuan ise ergenlik sivilcelerim var..

Soru: Berk Çilli'yle sevgili olsan onu dudaktan öper misin?
Berk: PAS...

Soru: Baran Limon'a neden limon diyorsun? Onu sevenler söyler. Onu seviyor musun yoksa?
Baran: Lale dersem kırılıcakmış gibi geliyor. Onu kırmak istemem.

Soru: Çilli veya diğerleri rap müzik dinler mi?
Çilli: Rap severim. Diğerleri dinlemez. Erdem ise Arsız Bela dinleyip Tatlı'ya sarar..

Soru: Tatlı yavrum kendinin tatlı olduğunu neden kabul etmiyorsun?
Tatlı: Tatlı değilim!
Yazaryavru: Sus kız! Tatlısın işte...

Soru: Limon hangi tür müzik dinlersin?
Limon: Sanırım sadece rap Dinlemiyorum..

Soru: Berk yavrum okula ilk geldiğinde dikkatini çeken ilk kız kimdi?
Berk: Çillerini sökmeye çalışan Tatlı'nın saçlarına Tuz döken bir Çilli dikkatimi çekmişti . Bu onlarda ulusalmış.

Soru: Emre hep romantik midir?
Kahküllü: Evet.
Emre: Onu güldürmek hoşuma gidiyor.

Soru: LİMON kızları hangi takımlı?
Limon: Fenerbahçe
Kahküllü: Beşiktaş
Tatlı: Galatasaray
Süslü: Tatlı şiddetiyle Galatasaray
Çilli: Fenerbahçe

Soru: Çilli kardeşin var mı?
Çilli: Hayır.

Soru: Çilli yavrum daha önce hiç aşık oldun mu?
Çilli: Hayır.

Soru: Limon kızları ne zaman birleşmiştir yani kaç yasında?
Yazaryavru: 1.bölümde yazmıştım. 4 yasında Limon'un annesinin vefatından sonra.

Soru: Doruk annen var mı?
Doruk: Güzelliğiyle beni delirten bir annem var.

Soru: Limon'a neden Limön denmesini bir tek Süslü mü istiyor?
Süslü: Yani sonuçta Özge'nin baş harfi 'Ö' değil mi?

--- Evettt sorular bu kadardı. 6.bölüm bittiğinde yayınlanıcak. Bu arada facebookta Wattpad-LİMON grubuna gelebilirsiniz. Parodilerle birlikte etkinlikler yapiyoruz. Herneyse iyi günler yavrularım.

LİMONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin