S/2)Sasaeng

13.2K 607 111
                                    

Kookspizza: Sen bana mesaj atma desende dayanamadım. Seni bulmuşken nasıl bırakayım? Ben sasaeng değilim ki.

Jkookiebts97: Gece gece uyandırmana gerek yoktu.

Kookspizza: Uyuyamadım Kookie. Canımı acıttı. Senin böyle biri olmadığını biliyorum ama yinede bu şekilde davranma bana.

Jkookiebts97: Size gösterdiğim dışında hiçbir şey bilmiyorsunuz.

Kookspizza: Hayır. Seni görüyorum. Bakışların... Beden dilin... Seni çözdüm... Üzgün olduğun ama içinin acıdığı zamanları biliyorum ya da rol yaptığın zamanları.

Jkookiebts97: Beni nasıl bilebilirsin ki? Saçmalıyorsun. Sadece beni sevdiğini düşünüyorsun ama sevmiyorsun. Ben sadece senin hayran olduğun birisiyim. Beni aklında yaşatmaya devam et. Beni rahatsız etme.

Kookspizza: Ben senin hayranın değilim ki.

Jkookiebts97: Uzatma.

Kookspizza: Son bir soru soracağım.Sonra gideceğim. Senden sadece samimi olmanı istiyorum. A.R.M.Y'lere değer veriyor musun?

Jkookiebts97: Evet. Değer veriyorum.

Kookspizza: Peki, bana neden böyle davranıyorsun?

Jkookiebts97: A.R.M.Y demiştim sasaeng değil.

Kookspizza: Sana sasaeng değilim demiştim.

Jkookiebts97: Her sasaeng, sasaeng olmadığını iddaa ediyor.

Jkookiebts97 çevrimdışı.

Medya.... :Dd


Sorry//JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin