S/10) Minik Kıvılcım

8K 549 54
                                    

Kookspizza: Jungkook?

Jkookiebts97: Efendim.

Kookpizza: Nasılsın?

Jkookiebts97: İyiyim sen?

Kookspizza: Korkuyorum.

Jkookiebts97: Neden? Ne oldu?

Kookspizza: Korku filmi izledim.

Jkookiebts97: Senin için ne yapabilirim? Seni aramamı ister misin?

Kookspizza: Evet. Cidden çok mutlu olacağım.

Genç kız odasının ışığının açık olmasına rağmen korkuyordu. Neden izlemişti ki? Tüm gece uyuyamayacaktı. Aniden odayı dolduran telefon sesi Soo-Hee'yi sıçrattı. Heyecandan güm güm atan kalbini göz ardı ederek telefonu açtı.

"Merhaba" dedi kısık ve ince bir sesle.

"Nasılsın? diye sordu genç adam kısık bir sesle.

"Dediğim gibi korkuyorum." dedi.

"Bundan böyle tek başına korku filmi izlemeni yasaklıyorum."

"Peki kimle izleyeyim?" 

"Benimle?"

Genç kız, artık boğazında atan kalbini görmezden gelemiyordu. Dediği şey dolaylı yoldan bir gün görüşeceğiz demekti. Nasıl göz ardı ederdi.

"S-seninle mi?" dedi genç kız istemeden kekeleyerek, şaşkındı.

"Yoksa benimle korku filmi izlemek istemiyor musun?"

"Saçmalama. T-tabiki isterim."

"O zaman bir gün buluştuğumuzda korku filmi izleyeceğiz."

"Buluşacak mıyız ki?"

"Buluşmayacak mıyız? Seni merak ediyordum."

"Benimle buluşmak isteyeceğini düşünmemiştim."

"Tabi ki seninle buluşmak isterim."

"T-tamam bir gün buluruz o zaman."

"Tamam."

"Şey ben kapatayım o zaman."

"Korkmuyor musun?"

"Hayır. Sesin iyi geldi. İyi geceler"

Kız genç adamın konuşmasına izin vermeden kapattı telefonu. Genç adam telefonu kulağından çekti ve sebepsizce gülümsemeye başladı. Hissettiği bu minik kıvılcım ona çok yabancıydı.

Ben geldiiiiim :) nasılız bakalım :) İçime sinen bir bölüm oldu. Umarım sizde beğenmişsinizdir. Yine ders çalışamama ara verip yazdım sizin için. -Yazarınız inek :D dlkldskalk- Bu arada burada Girls Like Boys okuyucuları varsa onlara da minik bir duyurum olacak. Girls Like Boys'a bugün yeni bölüm yazmam gerekiyordu ancak yazamadım. Okuldan geldim ve direk misafirliğe gittik. Sonra benim başım ağrıdı falan filan derken daha yeni yeni kendime geldim ve bölüm yazdım. Ay ben yine çok konuştum :D Neyse yıldıza basarsanız çoook mutlu olurum. :D Bir daha ki bölümde görüşürüz :) 


Sorry//JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin