Gözlerini kıstı. Sanki inanamıyormuş gibi hayalmiş gibi baktı. Sonra ayağa kalkıp bir kaç adım attı aramızda ki metrelere karşı çıkarak biraz daha ilerledi. Tereddütle... Bense sadece bakakaldım. Gözlerimi gözlerinden alamadım. Sonra durdu. Gerçekliğine emin olduğu görüntüme sadece baktı.
Ortamda oluşan sessizlik garip değildi. Normaldi bu. Bir buçuk senedir görüşmeyen ve kavgayla hiç birleşemeden ayrılmış iki insan için kesinlikle normal bir sessizlikti. Sonra aniden bir konuşma istediği doğdu içimde kendimden emin olamasam da, ne tepki vereceğini kestiremesem de içimde oluşan bu isteğe karşı çıkmadım.
"S-selam" dedim. Fakat o hiç bir tepki vermedi. Uzun uzun yüzüme baktı. Bende onun özlediğim yüzüne baktım uzun uzun.
Oksijen yetmemeye başlamıştı sanki. Kocaman park sanki dar bir alanmış gibi içimi daraltıyordu. Valizimle birlikte geri döndüm ve ilerlemeye başladım.
On adım kadar atmışken çok özlediğim sesi geldi arkadan. "Soo-Hee?" Durdum derin bir nefes alıp arkamı döndüm.Konuşmama fırsat bırakmadan konuştu.
"Görüşmeyeli uzun zaman oldu" Cevap veremedim sadece kafamı salladım ve onu onayladım. Sonra tekrar arkamı döndüm. "Mutlu musun?" diye sordu bana sanki alay eder gibi. Bu sefer arkamı döndüm fakat ona doğru bir kaç adım attım. "Bunu bana değil sana sormalı." dedim doğrudan gözlerinin içine bakarken sonra ekledim. "Sevgilinle fotoğraflarda çok mutlu görünüyordun."
Duraksadı. Sanki bunu beklemiyor gibiydi. "Evet,mutluyuz." O kadar samimiyetsizdi ki. "Peki burada ne işin var?" Köşeye sıkışmıştı. "Senin burada ne işin var?" dedi saklayacak bir şey yoktu. "Seni özledim..."
"... Ve seninle ilk ve son kez buluştuğumuz yere gelmek istedim. "
Duraksadı. Yine. "Peki Jungkook senin burada ne işin var?" Güldü. "Cidden...olgunlaşmışsın."Ona doğru bir kaç adım daha attım. "Bu sorumun cevabı değildi."
"Soruna verecek bir cevabım yok." dedi giderken ve bağırdı "Kakaotalk indir."
Ne kadar oldu bilemeyeceğim. Yedi gün olmuş cidden özür dilerim. Matematik sınavım vardı. Bu hafta da Fransızca var. Sonra İngilizce var :(((((((( Bu yüzden geç geldi. Yani suç bende değil sınavlarda :D jfkdsjkj Umarım beğenmişsinizdir :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry//Jungkook
FanfictionElimdeki bavulum ve çantamla beraber o gün oturduğumuz banka doğru hızla ilerlerken onu gördüm. Kahverengi saçları, beyaz teni ve yaşlı gözleriyle birleşen yaşlı gözlerim... Tüm Hakları Saklıdır.