Jkookiebts97: Soo-Hee?
Kookspizza: Efendim.
Jkookiebts97: Bir haftadır mesaj atmıyorsun.
Kookspizza: İşlerim vardı.
Üç gün sonra
Genç kız çalan telefonunu eline aldı. Sesini kıstıktan sonra yatağına fırlattı. Elleriyle yüzünü sıvazladıktan sonra yeniden çalan telefona baktı. Açıp, yavaşça kulağına götürdü.
"Alo."
"Senin neyin var?" Genç adamın sesi sakin çıkmıyordu fakat sakinleştirmeye çalıştığı belliydi.
"Hiç bir şe..."
"Şu saçmalığı söylemekten vazgeç!" Genç kız, genç adamın bağırmasıyla beraber telefonu kulağından uzaklaştırdı.
"Bak Soo-Hee bir sorunun olduğu belli neden bana söylemiyorsun?"
"Seninle konuşmak istemiyorum."
"Ne?"
"Dediğimi duydun?"
"Benimle oynadın yani?" dedi gülerek sanki olanlara inanamıyordu.
"Hayır seninle oynamadım. Seni seviyorum. Fakat seninle konuşmak istemiyorum."
"Dediklerinin ne kadar tutarsız olduğuna bir bak?"dedi genç kızın yaptığı hatayı düzeltmek istiyordu.
"Mantıklı olup olmadığına ben karar veririm" dedi genç kız göz yaşlarını bırakmamak için kendini zor tutuyordu.
"Beni arama,mesaj atma. Sen, engellemek istemiyorum." dedi kırılan sesiyle.
"Peki." diye kırılmış sesiyle cevap verdi genç adam ve telefonu kapattı.
Genç kız telefonu elinden yatağa bıraktı. Gözlerinden istemsizce akan göz yaşlarını durdurmaya çalışıyordu fakat bir türlü beceremiyordu.
Sonunda kendini toparladıktan sonra her şeyin sorumlusunu aradı.
"Ben onu benden soğuttum." dedi karşıda ki bayana. "Bu onun ve grubunun iyiliği içindi Soo-Hee."dedi düz bir sesle karşıdaki bayan. "Toparlayamazsa ne olacak?" dedi genç kız. " Yanında grup arkadaşları , ben ve A.R.M.Y'ler var tabi ki toparlayacak."Genç kızın beklediği cevap bu değildi. "Yurda giriyorum. Kapatmalıyım beni bir daha arama." dedi karşıdaki bayan ve telefon kapandı.
O uzun günden geriye kalansa iki tane tuzla buz olmuş kalpti.
Hihihiihi. Yavaş yavaş sonlara geliyoruz. Şu bayanın kim olduğunu anlamışsınızdır umarım. Anlamayanlar için söyleyeyim; Menajerdi. Umarım beğenmişsinizdir bölümü. Sorry bittikten sonra Dangerous'ı yayınlayacağım. Şu Taehyung fanfictionını. Beğendiyseniz yıldıza basmayı unutmayın. Yorum da atın. Final'de ne istersiniz merak ediyorum. Belki düşüncelerimi etkiler belki etkilemez :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry//Jungkook
FanfictionElimdeki bavulum ve çantamla beraber o gün oturduğumuz banka doğru hızla ilerlerken onu gördüm. Kahverengi saçları, beyaz teni ve yaşlı gözleriyle birleşen yaşlı gözlerim... Tüm Hakları Saklıdır.