FINAL

8K 462 48
                                    

10 YIL SONRA
Kookspizza: Cidden... Of Jungkook seni çok özledim.
Heespizza: Bende özledim.
Kookspizza: Neyse ki dönmenize 1 gün var.
Heespizza: Neyse ki...
Kookspizza:Meşgul müsün?
Heespizza:Birazcık...
Kookspizza: Tamam seni tutmayayım o zaman ama Hyo-Yeon ve ben seni çok özledik ve Hyo-Yeon diyor ki "Hemen yatalım ve hemen kalkalım çünkü babam çabuk gelir." ve umarım konserin güzel geçer hayatım.

Soo-Hee telefonunu yanına bıraktı ve televizyon izleyen küçük kızına baktı.
Ve içinden şunu geçirdi " İyiki doğurmuşum."

#Flasback#
Soo-Hee aynada kısa bir süre daha kendisine baktı ve üzerindeki gelinlikte ellerini gezdirdi.
Hava çok güzeldi. Tam hayalinde ki gibi ılık bir bahar akşamıydı.
Şanslıydı. Gerçekten sevdiği adamla evleniyordu. Karşılarına çıkan tüm zorlukların üstesinden gelmişlerdi.
Bir anda içeriye giren Seul Bi yüzünden düşüncelerinden sıyrıldı.
Seul Bi yavaş adımlarla ona ilerledi ve ellerinden tutup onu döndürdü. "Cidden çok güzel görünüyorsun." dedi ona bakıp. Seul Bi Soo-Hee'nin üniversiteden arkadaşıydı.
"Fakat seni şuan dışarıya çıkartmalıyım." dedi ve Soo-Hee'yi çekiştirmeye başladı.
"Yapman gereken tek şey kapılar açıldığında sakarlık yapmadan dümdüz Jungkook'un yanına yürümek. Bunu başarabilirsin! FIGHTING" Diyerek Soo-Hee'yi cesaretlendirdi.
"FIGHTING!" Diye kendini cesaretlendirdi Soo-Hee.
Kapılar açıldı ve dümdüz Jungkook 'un gözlerinin içine bakarak yürüdü.

Gecenin geri kalanı rüya gibiydi fakat herkes dağıldıktan ve onlar yeni evlerine gitmek için yola çıktıktan sonra ikiside gergindi ve konuşmuyorlardı.

Evlerine geldiklerinde Jungkook gerginliği kıracak bir cümle söyledi. "Sana sen hazır olmadığın sürece dokuayacağım Soo-Hee bu yüzden rahat ol" dedi ve ona sarıldı.
#Flasback Sonu#
Soo-Hee ve Hyo-Yeon 15 dakikadır Jungkook'un uçaktan inmesini bekliyorlardı. Hyo-Yeon annesine sordu. "Anne babam nerede kaldı?"
Soo-Hee gelen Jungkook'u işaret etti. " Bak geliyor." Babasını gören Hyo-Yeon hızla ona doğru koştu ve babasının kucağına atladı. Soo-Hee'de ona doğru yürümeye başladı ve ulaştığında Jungkook'a sarıldı. Birbirlerine sadece tek bir cümle söylediler.
"Seni çok özledim"

Evet... Ilk hikayemi bitirdim. Umarim severek okumussunuzdur. Fakat final oldu diye uzulmeyin ve kitabi kutuphanenizden hemen kaldirmayin cunku ozel bolumler gelecek :D
Hepinize okuduğunuz icin cok tesekkur ederim :D

Sorry//JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin