Prolog

124 5 0
                                    


Offf... ce zi urâtă de luni ,tare mult aş vrea ca astăzi să uit de şcoală şi să mai dorm câteva ore în patul meu, pe pernuța mea moale. Mă duc să o trezesc pe mama să îl pregătească pe fratele meu cel mic, Eric, de şcoală şi poate o conving să rămân şi eu acasă azi.
- Mami ,mami ,trezeşte-te este 6:30 ! Haide ca să apucăm să bem o gură de cafea. Se ridică din pat cu ochii intre deachişi, o blondă naturală cu ochii de culoarea muşchiului de copac ,nu foarte înaltă deoarece eu am întrecut-o cu câti-va centimetri.
Mă duc în bucătărie şi pun repede să fac cafea poate o imbunez un pic. Cât timp aşteptam să fiarbă apa îi spun mamei ca vreau să vorbesc ceva cu ea .
- Mamă ,putem vorbi puțin?
-Sigur draga mea ,spune aceasta încă somnoroasă.
- Mami pot rămâne acasă astăzi ,te rog frumoooos !? Spun eu cu o privire de pisică suferindă pe față.
-Alessia... Te duci la şcoală te rog frumos ,nu vreau să faci absențe.
-Dar mamăăă....
-Să nu aud ,te duci la şcoală ! Spune aceasta morăcanoasă.
Mă ridic de la masă cu o falcă în pământ şi plec spre cameră pentru a mă pregătii pentru liceu ,da sunt în ultimul an ,probabil de aceea nu vrea mama să fac absențe . Îmi aleg o pereche de blugi bleomarin ,strâmți, cu o bluză mulată albă peste o să îmi iau o geacă de piele cu ținte negre iar în picioare o pereche neagră de cizmulițe care acopereau glezna. Termin să mă imbrac iar după aceea mă duc să mă machez în baie ,macheajul fiind unul simplu aplic fondul de ten ,puțină pudră pentru obraji după aceea mă dau cu fard de pleoape alb şi îmi fac o dungă fină de tuş puțin rimel şi un pic de glos iar capodopera este gata. Înainte să plec îmi mai verific încă odată reflexia în oglindă ,ceea ce vedeam este o tânără domnişoară cu parul lung şi blond până la şolduri cu un corp perfect în formă de clepsidră şi cu ochii de nuanța coniacului şi cu încredere deplină în ea, ce bine ar fi dacă tu chiar ai avea încredere în tine,nu? , îmi spune vocea mea interioară.
Eu Alessia Newmoon nu eram deloc aşa cum îmi arăta reflexia în oglindă ,deşi îmi doaream asta ,eram defapt o fată închisă în mine şi ruşinoasă care era populară doar prin faptul că a refuzat cei mai frumoşi băieți până la James.

AfinitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum