M-am trezit imdediat când razele soarelui îmi mângâiau fața. Doream să dorm mai mult dar acum ce să fac . M-am ridicat în șezut și cu ochii întredeschiși observ pe cineva în dreapta mea, era el . Primul meu impuls a fost să îi ating fața , era pur si simplu perfect , fiecare trăsătură era perfectă puteai spune că era sculptat , STOP, ceva nu este in regulă până acuma nu suportai monștrii ăștia !
-Aolo , mai taci !
-Ce? Ce am zis? Îl trezisem pe Adrian fără să vreau , eu și gura mea mare ...
-Nu ai spus nimic , scuze ca te-am trezit! Am sărit din pat ducându-mă în baie să fac un duș pentru a mă revigora . Scuze pentru ce s-a întâmplat aseară am avut o cădere nervoasă , mi se întâmplă c-am rar ! Mă uitam în oglindă aveam ochii umflați de la plânsul de aseară , oare ce a fost în capul meu să plâng să par vulnerabilă.
-Nu este nimic! Adrian stătea în pragul ușii de la baie și atunci am realizat ca eu eram goală , instant m-am înroșit la față și i-am închis ușa în nas. Ești superbă iubire , eu am niște treabă ne vedem la masă.
Nu i-am răspuns , l-am lăsat să plece , am intrat în duș după ce am auzit ușa cum se închide . Doamne, nu pot să cred că că nu l-am văzut în pragul ușii . Mi-am terminat baia în momentul in care am auzit usa de la intrare inchizandudu-se semn ca monstruletul disparuse. In sfarsit pot avea putina liniste , am inceput sa ma spal cu gelul meu de dus cu miros de crini , era dulce si fresh in acelasi timp. Cand am iesit din dus mi-am adus aminte de toate intamplarile de aseara, urata dupa-amiaza , oare de ce reactionase asa Adrian , dar si mai important de ce mi-a spus mie ca sunt "viitoarea Regina"? Offf... prea multe intrebari fara raspuns . Ma uitam si nu imi venea sa cred , in oglinda nu mai era aceeasi persoana pe care o stiu eu , aceea fata fina si plina de viata, acuma era o fata palida cu cearcane la ochii si parca era speriata de ceva, Ai uitat ce ai patit ?Cand am iesit din baie Victoria era in camera si o vedeam cum imi alege niste haine, dar pentru ce nu stiu , eu m-am asezat la masuta de machiaj si am inceput sa ma dau cu crema pe corp , normal ca era crema cu miros de crini .
-Buna dimineata , domnisoara Alessia, Victoria facuse o polecaciune cu pumnul la inima in fata mea... Ceeeee ? Vedet-o .
-Buna dimineata , Vio dar unde merg de imi alegi hainele? Plus ca acelea sunt foarte elegante, imi alesese o rochita cu corset iar partea de jos din voal lunga pana la genunchi... Hmmm nu este de mine.
-Micul dejun domnisoara , nici nu se uita la mine , in ochii mei sau la fata mea.
-Hahaha, imi dai o rochie eleganta pentru micul dejun ? Vio afara este iarna cauta-mi o pereche de blugi negri si o camasa alba mai transparenta cu o pereche de botine , te rog frumos, eram surprinsa cum pot sta lucrurile pe aici .
-Cum spune-ti dumneavostra , eu am ales imbracamintea la cererea Regelui .
-Vio , nu imi pasa , eu nu ma imbrac pe frigul asta cu rochie , Doamneee. Clar , castelul asta e plin de oameni nebuni cu regele in frunte !
Victoria mi-a adus ce i-am cerut , dupa ce m-am imbracat am observat ca imi statea chiar bine , blugii erau mulati cu talie inalta, iar camasa era usor transparenta cat sa se observe sutienul meu alb din dantela pe sub aceasta , am bagat-o in pantaloni si mi-am pus o curelusa alba finuta ca sa asortam un pic, m-am incaltat cu botinele simple cu toc gros dupa care m-am pus din nou la masuta de machiaj sa imi aranjez parul si sa ma machez , nu foarte striden un pic de crem cu maro , rimel , o dunga fina de tus si fond de ten cu blush. Dupa ce era gata am luat un sacou negru pe mine descheiat si am rugato pe Vio sa imi arate un luam micul dejun.
Dupa ce am iesit din camera am mers pe un hol lung dupa care am dat de niste scari care ne-au dus direct intr-o sufragerie imensa unde era asezata o masa cu mancare , dar era o masa de 6 persoane. In incapere era doar Adrian care a zambit cand ma vazut, dar in secunda urmatoare cand a vazut cu ce sunt imbracata sa incruntat si a venit spre mine.
-Victoria , unde era rochia aleasa pentru domnisoara? vocea lui era rece , iar pe fata lui se putea citi dezgustul , nu era acel Adrian cu care m-am trezit eu aseara.
-Domnisoara a spus ca este prea frig pentru o rochie, Sire. Aceeasi pozitie a capului in pamant si acuma se putea citii frica pe fata ei.
-Hahaha ! Adrian a inceput brusc sa rada isteric si cu mana la burta , Omul asta este dus cu pluta , rau de tot, vocea mea interioara avea dreptate. Am o vaga banuiala ca e bipolar omul acesta. Victoria dute la bucatarie si ajuta pe acolo !
Ma luat de sold si am mers in fata semineului in care ardeau lemnele , iti dadea un aer de antic dar atat de bine .
-Deci sa inteleg ca nu iti plac cadourile mele ? Iar facea pe seriosul .
-Ba da , dar nu crezi ca pentru un mic dejun este c-am mult ? Adica mie imi place cum m-am imbracat , si ii fac o mica pirueta cu un zambet larg pe fata , acesta zambi la randul luandu-ma in brate iar zambetul meu acuma se transformase intr-un ranjet de copil tamp si rosie in obraji.
-Iti sta divin, frumoasa mea ! Ok acuma era de 3 ori mai rosie .
Nu am stat mult in imbratisarea lui deoarece am fost intrerupti de niste vaci care tocmai intrau in sufragerie . Erau doua femei cu un barbat si cu Vlad .
-Buna dimineata Sire ! au spus toti in cor ca la armata .
-Alessia, ei sunt Clara si Kevin Zaklon consilieri mei personal iar ea este... nu a mai apucat sa termine ca a fost intrerupt de blonda vopsita .
-Ecaterina Brindel , amanta . Cand am auzit "amanta" mi-a picat cerul in cap ...
Imi cer scuze,
Nu am mai scris ca a fost o perioada mai nasoala, dar m-am intors cu idei multe
sper ca v-a placut capitolul 8 astept **COMENTARIILE VOASTRE** cu parerea !
XoXo, A
CITEȘTI
Afinitate
VampirosRezumat Era seară ,o seară de toamnă în care ploua cu găleata iar eu mă întorceam acasă după antrenament care a durat aproximativ 2 ore ,extenuată şi bine înteles fară să mai pot duce psihic o altă ceartă cu actualul meu iubit James. Mergând pe obiş...