OK... Amanta? Mda ceva nu este in regula pe aici. Cum poate Adrian sa aiba o amanta , este macar insurat ca sa aiba asa ceva?! Trebuie sa imi revin un pic si in plus putin ras nu strica niciodata .
-Amanta diavolului sau cum? Nu prea inteleg. Eram serioasa dar totusi in vocea mea se simtea amuzamentul.
Ma asteptam sa sara la gatul meu deoarece fata ei o trada. Bine inteles ca toti au ras in hohote , nu ma asteptam la asta, pana si Adrian seriosul a inceput sa rada.
-Impertinent-o cum iti permiti, aceasta ridica palma sa imi dea una peste fata iar eu inchisesem ochii.
-Ecaterina cred ca nu esti in postura sa negi acest lucru! Nici nu am observat când Adrian ia prins mâna ca să nu facă contact cu fața mea și era vizibil iritat.
- Cum îi permiți Adrian să îmi vorbească așa, aceasta ființă dezgustătoare! Puteam jura că mai avea puțin și vomita pe mine.
- Dezgustătoare ești tu, curvă ordinară, cum îți permiți după câte ai făcut sa vorbești la adresa ei! Adrian deja țipa nu cred că l-am văzut așa nervos niciodată...
Era încordat și am văzut cum acea culoare frumoasă a smaraldului se transformă într-un negru ca noaptea, era clar, nervii lui au atins capacitatea maximă, Să nu îl enervezi niciodată!
- Ai de ales ori ești o doamnă de companie bine educată sau esti o curvă cu gura mare care astăzi nu va mânca nimic, așa că eu îți sugerez să iei loc la masă.
Am văzut-o cum se îndreaptă spre masă și se așează jos fără sa mai scoată un sunet, iar noi restul am făcut la fel.
Adrian sa așezat în capul mesei, eu în dreapta sa iar lângă mine soții Zaklos si nu in cele din urmă Ecaterina cu Vlad în fața noastră. Ecaterina ma săgeta cu fiecare privire, dar nu prea îmi păsa așa mult.
- Adrian avem ceva important de discutat dar situația este critică, spusese Kevin, Adrian rămăsese puțin surprins probabil din cauză ca nu știa la ce se referă Kevin. Să spunem că un prieten vechi s-a întors și se pare că acesta și-a făcut mai mulți prieteni decât avem noi.
-Vorbim după ce terminăm masa . Nimeni nu a mai spus nimic și și-au continuat masa liniștiți .
Toți am terminat de mâncat și ne-am indreptat spre camere , nici unul nu a mai intrebat nimic ,zici că sunt speriați. Mă intreb oare cine erau acei "prieteni" de care spunea Kevin, erau oare chiar așa periculoși, nu îmi pot imagina care era problema cine știe ei trebuie să asigure siguranța oamenilor pe care ii are sub condurecere fiecare cu îndotoriile lui. Nu am mers foarte mult până in camera , mă simțeam destul de obosită dar nu stiu de ce . M-am dus să fac o baie fierbinte să mă relaxez și să pot gândi liniștită exact de ce mă aflu aici și de ce am senzația că ceva rău o să se intâmple, offf trebuie sa imi revin , totul o să fie ok .
Am deschis ochii și eram intr-o gradină , frumoasă plină de trandafiri de toate culorile , asta nu este gradina ce acasă , unde mă aflu? Mă uit mai bine imprejur si observ in mijlocul trandafirilor albi un balansoar în care cineva sra și citește o carte , hm poate el o să ma ajute să mă întorc acasă .
- Scuzați-mă , dar unde mă aflu? Nu îi puteam descifra fața deoarece statea cu spatele la mine dar era un bărbat .
- Ia loc și am să îți spun tot ce dorești să afli , draga mea .
Mă duc să mă așez în balansoar și aveam dreptate este un bărbat , nu foarte înalt cu ochii verzi și păr de culoarea mierii , trăsăturile feței erau fine iar culoarea măslinie îi accentua culoarea ochiilor, se vedea că merge la sală chiar și prin costumul care il purta .
-Alissia , te poți opri din holbat ? M-am întoșit deoarece nici nu îmi dădusem seama că mă holbam , dar el zâmbea , un zâmbet atât de cald, Alessia revino-ți nu mai saliva.
- Mm , unde sunt și cine ești dumneata? Spun mai mult confuză.
- Scumpa mea , aici este o parte din visul tău , la acest loc mă refer, eu sunt cât se poate de real .
- Și de ce te afli aici ?
- Trebuia să îmi văd prințesa nu este așa , spune râzând .
- Stai , ohhh piua , nu sunt prințesa nimănui , iar tu până la urmă cine ești? Am ridicat tonul deja că mă enerva cum poate să își inchipuie acest cineva că sunt a lui . M-am ridicat de pe balansoar și am plecat, dar acesta a apărut în fața mea și m-a apucat de mână strans .
- Ți-am dat eu voie să pleci? TU EȘTI A MEAAAA! Numele meu este Alexander.
- Lasă-mă în pace psihopatule , nu sunt a ta , am iubit ! Doamne mă strânge din ce in ce mai tare .
- Pe cine? Pe amărâtul ăla de Adrian ? Omg ochii lui , au devenit negrii.
- Daaa și îl iubesc ! Lasă-mă în pace !!! Ardeeee, mana lui imi arde piele , ahhhh.
- Nu o să îl mai ai pentru mult timp , așa că bucurăte acum de el cât mai poți , îmi șoptea totul la ureche precum ar fi un secret . Mă arde și mai rău !- Aaaaaaa ! Mă trezesc speriată iar brațul mă durea și ustura în ultimul hal , uff , sunt la mine în cameră e bine.
Fug repede la baie să văd ce am la mână, durea al dracului de tare .Mama lui de nenorocit chiar mi-a ars pielea , asta înseamnă că nu a fost un vis, mă bandajez repede cu un prosop cu apă rece când am auzit ușa de la cameră trântindu-se.
Adrian stătea în pragul ușii uitându-se la mine și a observat prosopul bineînțeles. A venit și mi l-a dat jos , sa uitat mirat pentru câteva secunde iar după instant a devenit furios .
- Ce s-a întâmplat? Și îmi arăta spre rană, își mușca buza să nu țipe la mine .
- Nimic și îmi trag mana din a lui și îmi pun prosopul la loc. Îmi feream privirea de a lui .
- Alessia , NU mă lua drept PROST ! Te mai întreb odată , ce s-a întâmplat? Punea accent pe fiecare cuvânt în parte.
- Lasă-mă să mă bandajez și să am grijă de rană , ne vedem jos , atunci o să îți povestesc .
Nu a mai spus nimic si a plecat , nu foarte fericit dar macar m-a lasat in pace sa am grija de rană. Am strigat-o pe Vic să vină să îmi aducă niște bandaje si un sprey pentru arsuri , nu a durat mult până a venit inapoi cu ce ii ceruse-m si bineinteles ca a inceput cu o tona de intrebari , ce s-a intamplat , cum am capatat arsura , daca Stapanul era de vina? I-am spus sa se calmeze ca nu este nimic grav o sa treaca iar ca Stapanul cu ii spune-a ea nu avea absolut nici o vina cu ce patise-m eu. M-am schimbat intr-un trening si am coborat jos in camera de zi , acolo Adrian ma astepta pe canapea nerabdator sa afle ce se intamplase si bine inteles privirea aceea de "trebuie sa stiu ACUM" ii c-am trada starea de spirit. M-am asezat pe canapea langa el si desigur doar s-a uitat la mine si ridicat din sprancene , la o adica sa ince sa ii povestesc.Am inceput sa ii spun despre vis si acest tip Alexander .....
-Adrian , eu nu inteleg un lucru daca a fost un vis de ce eu m-am ales si in realitate cu arsura asta ? Adica a fost un vis nu? spun foarte nedumerita de ce se intamplace 1 ora mai devreme ,dar ochii tot nu mi i-am ridicat de pe bratul care ma ustura ingrozitor .
- Este o poveste destul de lunga si ma mira si pe mine faptul ca Alex a ales sa iti apara in felul asta , este foooaaarte ciudat . Dar cred ca in situatia asta as face bine sa iti spun totul cap coada .......
*BUNA SEARA DRAGILOR,
Imi cer scuze ca nu am mai posta de atatia ani , dar insfarsit ma simt linistita si inspiratia a revenit unde trebuia sa fie plus de faptul ca am avut si mai multe complicatii.
Va pupacesc si sper ca nu ati uitat de carticica mea x
xoxo, A
CITEȘTI
Afinitate
VampireRezumat Era seară ,o seară de toamnă în care ploua cu găleata iar eu mă întorceam acasă după antrenament care a durat aproximativ 2 ore ,extenuată şi bine înteles fară să mai pot duce psihic o altă ceartă cu actualul meu iubit James. Mergând pe obiş...