Pov Camille
Ik ben dit keer eerder dan Niall wakker. Het is nu 2 uur en kijk naar Niall. Hij ligt zo lief te slapen. Z'n haar staat warrig, hij heeft schattige rode wangetjes, z'n mond die een stukje open hangt, z'n ene hand die mijn hand vast heeft en de andere op m'n heup.
Na een tijdje wordt hij ook wakker. Hij kijkt me gelijk aan, waardoor ik een glimlach op m'n lippen krijg. "Morning" mompelt hij en pakt me stevig vast. "Afternoon" verbeter ik hem. Hij reageert er niet op en legt z'n hoofd op m'n borst. Ik ga met m'n hand door z'n haar. "Princess" mompelt hij. "Yes snowflake" zeg ik zacht. "Ik hou van je" mompelt hij. Ik glimlach. "Ik ook van jou" zeg ik zacht. "Mooi zo" zegt hij zacht. Ik bloos. "Hoe laat is het?" Vraagt hij. Ik kijk om naar de wekker. "3 uur" zeg ik. Hij zucht en gaat op gelijke hoogte als mij liggen. Hij kijkt me aan en drukt z'n lippen op die van mij. Ik glimlach tegen z'n lippen aan.
Na een tijdje trek ik terug. "Zullen we naar je vader gaan?" Vraagt Niall. Ik knik. "En naar jou ouders?" Vraag ik. "Gaan we morgen naartoe" zegt hij. Ik knik en stap uit bed. Niall blijft gewoon liggen. "Aaaahh babe, nog even knuffelen" zegt hij. Ik zucht en ga aan de andere kant van hem liggen want ik sta daar het dichterbij. Niall draait zich om en slaat z'n armen om me heen. Ik leg m'n armen in z'n nek en druk een kusje op z'n lippen.
"Ik ben zo blij dat ik je weer tegen ben gekomen in de Starbucks" mompelt Niall. Ik knik. "Super blij" zeg ik. Hij knikt en druk een kusje op m'n neus. Ik bloos en leg m'n hoofd tegen z'n schouder aan. "Ik hou van je" fluister ik. "Ik ook van jou" fluistert Niall en drukt een kusje op m'n haar. "Mag ik douchen?" Vraag ik na een tijdje. "Tuurlijk" zegt hij en laat me los. "Je weet de weg" zegt hij. Ik knik en pak m'n spullen.
"Niall, hoe in godsnaam werkt de douche?" Gil ik. "Doe de deur ff open" zegt Niall bij de deur. Ik loop naar de deur en draai hem open. "Hai" zeg ik. "Hey babe" zegt hij en drukt een kusje op z'n lippen. Ik glimlach en hij loopt naar de douche. Hij draait simpel de knop om en het water gaat stromen. "O, ik ben echt zo dom" zeg ik en geef mezelf een facepalm. "Niet" zegt Niall en drukt een kus op m'n kruin en loopt weer de badkamer uit. Ik kleed me uit en ga eronder staan.
Ik ben weer aangekleed en poets m'n tanden. Ik doe m'n haar ondertussen in een staart. "Babeee, ben je klaar?" Vraagt Niall bij de deur. "Jhah" mompel ik. "Babe?" Vraagt Niall nog een keer. Ik spuug m'n tandpasta uit. "Ja" zeg ik. Hij doet de deur open en loopt naar binnen. "Ik ga ook ff douchen" zegt hij. Ik knik en loop de badkamer uit. Ik maak z'n bed ff glad, doet die jongen dat niet zelf? Naja. Ik ruim m'n koffer op.
"Babe" roept Niall. "Ja" zeg ik. "Kan je ff een onderbroek geven" zegt hij. "Uh ja" zeg ik en loop naar z'n inloopkast. Ik zoek een onderbroek. Ik trek een la open en zie dat dat sokken zijn, verkeerde. Ik trek de la daaronder open en zie dat dat onderbroeken zijn. Ik pak gewoon de bovenste en loop naar de badkamer. Ik klop op de deur. "Kan ik?" Vraag ik. "Ja" zegt hij en ik loop naar binnen. Hij heeft een handdoek om z'n middel wat er mega goddelijk uitziet. "Hier" zeg ik zacht en geef z'n onderbroek. "Dank je" zegt hij en drukt een kus op m'n wang. Ik bloos en loop de badkamer weer uit. Blozen, why, blozen. Ik haat dat zo erg.
We lopen m'n huis binnen bij m'n pa. "You looks so good and cute" fluister Niall in m'n oor. Ik bloos en kijk hem aan. "Aww" zegt hij zacht. Ik glimlach verlegen en druk een kus op z'n lippen. "I want more" zegt hij en pakt m'n pols. "We zijn bij m'n pa" zeg ik zacht. "Alsjeblieft" smeekt hij. Ik schud m'n hoofd. "Ik krijg je thuis nog wel" sist hij en drukt nog een kusje op m'n lippen.
"Wow wat, Dylan?" Vraag ik als we binnen lopen. "Camille?" Vraagt hij. "Wat doe je hier en waar is Simone?" Vraag ik in het Nederlands. "Uh, Simone is in Nederland" zegt hij en geeft me een knuffel. "Waarom ben jij hier?" Vraagt hij. "Oud en nieuw vieren bij Niall en weg hij die verschrikkelijke heks" mompel ik en laat hem los. "Cam let op je woorden. Het is je moeder" zegt m'n vader. "Ja wat, ze is een heks. Ik mocht hier al niet naartoe" zeg ik en haal m'n schouders op. "Jan?" Vraagt Dylan. "Ja, ze werd al helemaal panisch omdat ik aan het Skypen was met de jongens en al helemaal toen ik hierheen vertrok" zeg ik dramatisch. "Wie is Jan?" Vraagt m'n vader. Ik kijk hem aan. "Weet je het niet?" Vraagt Dylan. Hij schud z'n hoofd. "Haar nieuwe vriend" zucht ik. "Ik ben hiernaartoe gegaan omdat ik niet meer met mama kon opschieten" zegt Dylan. "En je reis dan?" Vraag ik verbaasd. "We zijn niet geweest. Ik ben hier met Simone geweest" zegt hij.
"Bay the way, happy new year" zeg ik. "You too" gilt Sarah die bij Niall opschoot zit. Mama gaat zulke grote problemen krijgen.
We hebben de hele dag niks gedaan. Ik lig op de bank en Niall is naar de wc.
Niall komt weer naast me liggen. "Deze krijg je nog" fluister ik en ga boven hem hangen. Hij kijkt me raar aan. Ik kijk hem aan en kom dichterbij z'n lippen. "Ow ja" fluister hij snel en drukt z'n lippen op die van mij. Hij legt z'n handen op m'n billen, billen ja, en vraagt om toestemming. Ik open m'n mond een stukje en z'n tong vindt die van mij. Ze spelen een vurig spelletje met elkaar. Hij knijpt zachtjes in m'n kont. Als schrikreactie kruip ik omhoog. Hij kreunt zacht en knijpt er wat harder in. Ik was dus over z'n, je weet wel, heen geschoven, oops.
Ik trek terug na een tijdje terug. Ik open m'n ogen langzaam en kijk hem aan. Z'n ogen twinkelen en z'n wangetjes zijn rood. Hij krijgt een met glimlach op z'n lippen waardoor je z'n beugel ziet, dat maakt hem ook zo cute. "Je bent echt goed" fluistert hij. Ik bloos. "Ben ik echt de eerste?" Vraagt hij. Ik knik zachtjes. "En je laatste" zegt hij zacht en slaat z'n armen om me heen. Ik voel me zo veilig bij hem. Zo vertrouwd. "Ik hou van je" mompel ik tegen z'n borst aan. Z'n hart gaat gelijk sneller kloppen. "Ik ook van jou baby" zegt hij en aait over m'n hoofd heen. Baby, zo perfect.
Het is 2 uur en we liggen in bed. Vandaag was eigenlijk best wel een lange dag, maar toch ook weer niet. Het is altijd raar op nieuwjaars dag. Niall ligt al te slapen en ik denk over vandaag na. Dus blijkbaar was m'n moeder ook zo tegen Dylan door Jan, echt ik haat ze. Ik moet jammer genoeg over een week weer terug en dan blijf ik hier veel langer dan 6 weken. Ze zoekt het maar uit met dat mens hoor.
Ik zucht en sluit m'n ogen. Ik denk aan Niall en val zo inslaap in Niall's armen.
JE LEEST
Change My Life~Niall Horan
FanfictionCamille heeft gescheiden ouders. Haar vader woont in Londen en haar moeder in Amsterdam. Camille gaat om de zes weken naar haar vader, na zes weken naar haar moeder en na zes weken naar haar moeder enzovoort. Camille komt Niall tegen. Wordt het lief...