77

3.9K 118 11
                                    

Pov Jules

Ik word wakker en stap uit bed. Ik moet vandaag werken, ja moet. Nou ik meld me gewoon ziek. Ik heb gasten en ik heb ze nog niet gehoord dus ze slapen waarschijnlijk nog wel.

Ik kleed me om en doe mijn routine. Ik trek mijn schoenen aan en loop naar de kamer van Cam. Ik open zachtjes de deur en kijk. Ze slapen, OMG ZO CUTE. Zo mega cute. Niall's lippen raken bijna Cam's lippen, buiken tegen elkaar denk ik, ik kan het niet zien. Ze liggen onder de dekens. Ik maak snel een foto en loop naar beneden.

Ik loop naar de bakker voor een ontbijt, je zou zeggen de Starbucks, maar die hebben we hier in A'dam niet zo veel als in Londen. Ik haal een paar broodjes en bel ondertussen mijn baas.

B: "hallo"

J: "hey je spreekt met Juliette, ik meld me vandaag af. Ik ben ziek"

B: "ow das niet fijn, wat heb je?"

J: "misselijk en hoofdpijn" verzin ik, weet ik het wat ik heb.

B: "oke, beterschap en ik zie je wel weer verschijnen"

J: "dank je dag" zeg ik en hang op.

Ik loop de woonkamer binnen. Ze slapen nog steeds, jeetje wat hebben ze gisteren wel allemaal niet gedaan?!

Ik loop naar boven en klop op de deur. Geen antwoord. Ik zucht en doe de deur langzaam op. Ze liggen anders, lol. Cam ligt nu op Niall. Ik maak weer een foto, ja zo zijn vriendinnen.

Ik ga nu zo erg zijn. Ik loop naar het nachtkastje en zet het geluid van Cam's telefoon aan en dan nog wel op zijn aller hardst. Ik ben zo leuk, nee erg. Ik pak mijn telefoon en bel Cam. Haar telefoon gaat af. Niall en Cam schrikken zich dood. Ik begin te lachen en loop naar buiten. Omg dat was zo geniaal en zo grappig.

Ik ga op de grond zitten en lach, wajo dat was zo geniaal. Ik hoor Niall vloeken. Ik lach me dood. "Jul- JIJ FACKING HOOFD. JIJ GAAT ERAAN KAKHOOFD" gilt Cam boos als ze de kamer uitloopt. Ik lach harder om haar face. Ze geeft een tik op mijn achterhoofd. Ik lach nog harder en ga op de grond liggen. 

Pov Niall

We lopen naar beneden. Jules kijkt ons met een overdreven, gigantische, kinderachtige glimlach aan. "Negeer haar" fluistert Cam. Ik knik en we gaan aan de tafel zitten. Ik zie aan Cam dat ze moeite moet doen om niks tegen Jules te zeggen, die twee kunnen echt niet zonder elkaar.

Cam staat op en loopt naar de keuken. Ik kijk naar mijn croissantje. Ik zie Cam weer terug komen met iets in haar hand. Met haar andere hand legt ze haar vinger op haar mond. Ik glimlach zwak. Ze gaat achter Jules staan. Ze slaat met haar hand op Jules' wang. "CAAAM" gilt ze en voel aan haar wang. Ze zegt iets in het Nederlands. Cam lacht zich dood. "Jij vervelende kakhoofd" zegt Cam lachend. Ik lach ook. Cam loopt in mijn shirt. Ik loop in mijn trainingsbroek en vest rond. Ik heb niks anders.

"Cam" zegt Jules. "Nee" kreunt ze. "Jaa" zegt ze. Ik kijk ze vragend aan. "Ik heb een weddenschap verloren en nu moet ik een jurkje aan" legt Cam uit. Ik grijns. "Weddenschap?" Vraag ik. Ze knikt en wordt rood. "Het is eigenlijk echt stom, maar Jules zei dat jij kwam vandaag en ik zei van niet dus we hebben er een weddenschap van gemaakt" zucht ze. Ik frons. "Ik zei dat jij kwam om met haar te praten en zij zei van niet" zegt Jules en rolt met haar ogen. "Ow" zeg ik zacht en geef mezelf een facepalm. Ze grinniken en staat op. "Cam" pruil ik. Ze kijkt me aan. Ik maak een kus geluidje. Ze glimlacht en loopt naar me toe. Ze drukt een kusje op mijn lippen en loopt weg. Ik zucht en pak mijn telefoon. Ik app de jongens effe.

'The Flaying Dutchman🇳🇱❤️'

Ik: haaii

Ja i know, rare naam, maar Louis heeft het 'verzonnen'. Cam zei het de hele tijd.

Liam: hey Nialler

Harry: NIALL TELL ME

Ik grinnik.

Ik: het is weer goed

Louis: O MY GOD. YEEAAAH. CAMLER

Liam: pfiew, CAMLER <3

Harry: ❤️

Louis: ❤️

Liam: ❤️

Cam: ❤️

Ik: moet je je niet omkleden?

Louis: zo zo🙃

Cam: ik zit boven

Ik: en ik beneden

Cam: maar babe, hoe laa- Jezus Jules, stop it- laat vertrekken we?

Liam: whaaaat doen jullie?

Cam: te veel om uit te leggen via app

Ik: uh, hoe laat wil je?

Cam: idk, maybe 5 uur?

Ik: is goed x

Cam: weet je, dit is zo geniaal. Ik kan makkelijk naar beneden toegaan om met je te praten enz, maar VAN DEZE MEVROUW HIER MAG DAT NIET :((

Ik hoor Jules lachen.

Cam: mare ik ga weer. Adios. Doeeii Nialler x

Ik: doei babe x

Liam: daaaaag

Harry: doei x

Louis: daaaaaaaaaaaag x

Ik: guys :/

Harry; hahaha sorry

Ik: sukkels

Louis: S

Louis: U

Louis: K

Liam: stop

Ik grinnik. We kunnen echt kinderachtig zijn.

Na een tijdje hoor ik mensen van de trap aflopen. Ik kijk afwachtend naar de deur. Ik hoor Cam iets gillen en Jules lachen. "O my god" mompelt Cam. Jules trekt haar de woonkamer binnen. Ze loopt langzaam achter Jules aan. Mijn mond valt open. Ze kijkt naar beneden en ze kijkt op. Ze kijkt me snel aan en kijkt weer weg. Ze knijpt in Jules' arm.

"Nou Cam, zou erg is het toch niet" zegt Jules. "Wel" mompelt ze. Ik bekijk haar van top tot teen. Ze is echt mooi, is ze altijd al, maar nu is ze nog iets mooier. Ze heeft een bordeaux jurkje aan, legergroen jack, zwarte panty, zwarte Timberlands, gouden accessoires, rustige make-up en haar mooie bruine haar in een warrige knot. >zie media outfit, er hoort ook nog een zwarte panty bij, maa Rik denk dat jullie wel weten hoe dat eruit ziet :)>. Mijn meisje, mine. En misschien wel binnenkort mijn vrouw...

"NIALL" gilt Jules. Ik schrik uit mijn gedachten en voel mijn wangen rood worden. "Ja" zeg ik zacht. "Wat vind je?" Vraagt ze en grinnikt. "Mooi, knap, anders" fluister ik. Ik kijk naar Cam, ze kijkt naar haar schoenen en bloost.

-

Helluw there, een kort stukjeee😊. Ik heb dit onder de toetsen geschreven, nou niet onder de toetsen, maar als je eerder klaar ben mag je achter je telefoon bla bla bla...

Jx

Change My Life~Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu