10.

264 30 2
                                    


1hafta sonra

Garipti . Gerçekten garip ...
Hata bendeydi inanmıştım sevdiğine . ÜzgünDüm . Ama anlatamıyorum duygularımı . Yataktan kalkmıyorum 1 haftadır. Hıçkırarak ağlıyorum. Nefes alamıyorum . Yağmur sesleri kulağıma girip girip çıkıyordu ama canım acıyordu hele kalbim anlatılmaz dı .

Telefonuma mesajlar geliyor ve
Umursamıyordum. Merakımdan aldım telefonu elime Luhandan mesaj dı hep aramıştı bile ağlamayı kestim ve önce mesajlara baktım

*Üzgünüm böyle olmasını istemiyordum . Bak ilk başta sevmiyordum seni ama tanıdıkça iddaadan sonra sevmeye başlamıştım.sonra işte sen Profilimde o kızları gördün . Özür dilerim . *-Luhan
*1 haftadır okulda yoksun hasta mı oldun ? İyimisin *

*LANET OLSUN AÇ ŞU TELEFONUNU*

neydi bu şimdi yeni bir oyunmu.
Ya da yeni idda merak etmeler farklıydı. Garip .
Ağlamaya tekrar başladım ve aramalara baktım höh yok artık

#299 CEVAPSIZ ARAMA#

Umursamalımıydım böylesine canımı yakan biri için ... Üstelik üstüme iddaya giren biri için . Kendime geldiğimde odanın halini görüp kendimden iğrendim luhanın odasından daha beterdi. Kıyafetler yere saçılmış. Abur cubur çöpleri yatağımda yatıyordu . Üsttelik sümüklü peçetelerim yatağımdan yere doğru gidiyordu. Pufff..
Geri yattım . Uyudum ..

"Luhan cHo ıyı değil istersen sonra gel "

"Hayır teyze . Şimdi konuşmam gerekiyor . "

Seslerle uyandığımda Luhan odama girmiş ve odanın haline şaşkınlıkla bakıyordu . Yani normal ama banane.

"Choo aman tanrım odanın hali ne böyle ?"

"Seni ilgilendirmez çıkar mısın odadan ?"

"Konuşmamız gerek"

"EVET KONUŞMAMIZ GEREK AMA BEN KONUŞCAM SEN DİNLİYCEKSİN"

"ama benide dinliceksin.:

takmadım ve konuşmaya başladım.

"Seni seviyorum . Evet ama geçecek unutucam. Ve sende beni rahatsız etöeyeceksin. Artık seni istemiyorum . Kızgınım . Kalbimde büyük bir yara açtın . BENİM ÜZERİME İDDAYA GİRDİN SEN ASLA AMA ASLA SENI AFETMEYECEĞIM. SEN BENİM DUYGULARIMLA OYNADIN SENDEN NEFRET EDİYORUM."

sustum ve ağlamaya başladım ..
Konuşmaya devam ettim .

"SEN VARYA İĞRENÇSİN İĞRENÇ YARATIKSIN OROSPU. SİKTİĞİMİN ÇOCUĞU . SENDEN ÖLESİYE NEFRET EDİYORUM AMA AYNI ZAMANDA ÇOK SEVİYORUM. "

Ve dayanamayarak dudaklarına yapıştım. Karşılık verdi . Iyi hissetmemi sağlamıştı ..
Geri çekildiğimizde

"Seni afetireceğim Cho . Bana güven . Bu sefer sarsmayacağım inan bana ."

"Sana inanıyorum ama güvenmemi bekleme ."

Ulaşılmaz/LuhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin