Sehun durduğu yerden kımıldayarak yanımıza geldi. Daha doğrusu benim yanıma geldi."Görüşmeyeli uzun zaman oldu değil mi?"
"evet." Sinirli bir şekilde soluduğumda tepkisi umrumda değildi. Sürtük diyerek gitmişti. O sırada luhan sehuna dalıcakmış gibi bakıyordu. Sehun sonunda luhana döndüğünde
"Özledin mi? beni dostum." Alaycı ifadeyle luhanı süzdüğünde
"Özlediğimi sanmıyorum. Bu şuan hissetiğim sanki fazlasıyla bir öfke. eğer biraz daha burda durursan. Öfkeme yenileceğim DOSTUM!"
luhanın söyledikleri aklımda gelip giderken aralarında ne oldu? Dostlar mıydı eskiden? öyleyse şimdi neden böyleler? ah çok karışık. Luhanın elimden tutup çekiştirmesiyle düşüncelerimden kurtuldum."aptal herif "
"kim? "
"Sehun olcak hayvan herif. Hem bir dakika sen nerden tanıyorsun bu iti." Hmm sanırım dost değiller.
"şey eskiden yani şey-"
"Sevgiliydik niye demiyorsun chorong kalbimi kırıyorsun." Ve evet sehundu bu.
luhan tekrar sinirle soluduğunda elimi bıraktı ve sehunun üzerine gitti."Aranızda ne geçti ? ne sevgilisi eğer şimdi seni burda dövmemi istemiyorsan hemen açıkla!"
"Biliyor musun? luhan değişmemişsin. Bu koruyucu tavırların sanki Hmm Sulliye demi yapmıştın. ah gerçi sonu kötü bitmişti." luhan elini sehunun yakasından çektiğinde duvarı yumrukladı sulli kim? ona ne olmuştu? bilmediğim ne vardı ?
"ne oldu luhan öfkene sanki yenilmişsin gibi. Şimdi sıra bende luhan. Ben ACI çektim sıra s-"
Sehunun sözünü durdurduğumda içimden gelen herşeyi söyledim.
"Senmi acı çektin sehun? Bana erkeklerle çok takılıyorsun Sürtük deyip Çok uzaklara giden sen? Gidiyorum işte sanane nere gittiğimden diyen sen? sen acı çektin öylemi ah siktir git sehun. Gerçekten siktir Git. sulli kim bilmiyorum ama onada bana yaptığının aynısını yaptığından eminim."
"sanırım fazla sinirlisin chorong. sakinleş güzeli-"
"ONA GÜZELİM DEME!"
"PEKALA. AMA ŞUNU BİLKİ LUHAN ACI ÇEKİCEKSİN"
soluk soluğa giti nereye gittiğine bakmadım. Luhan anlamsızca bana bakıyordu.
"birşey söylemeyecek misin?"
"hayır. ne söyleyim? neden bana söylemedin?"
"eski konuları açmak istemedim ki seninde benden sakladığın şeyler var mesela neydi kızın adı hmm um uhm sulli." kıkırdadığında bende kıkırdadım ve sımsıkı sarıldık.
"seni seviyorum biliyorsun dimi"
"Sanırım"
"şimdi bu konuları bırakalım ve sadece sımsıkı sarılalım sonra sende mis gibi kokumu içine çek."
"Öylemi bay egoist bey"
"İstemediğini söyleme" omzuna vurup sımsıkı sarıldım . her ne kadar egoist biri olsada seviyorum işte.
şey sanırım. bu hikaye biraz saçma oldu yani içime sinmedi .
ama ben Biyoloji ödevimden kalkıp hikaye yazdım. Yani lütfen saygı bide hmm
sehunu nie kötü biri yaptım hiçbir fikrim yok sowjdkdjkdjfmf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulaşılmaz/Luhan
FanfictionOnun aşkı ulaşılmazdı. " Sevdiğin birisiyle olmak ; Seni güçlü biri yapacak. "