Luhan bana hızlı bir şekilde yaklaşıyordu , kendimi kurtarmaya çalışırken kendimi riske atacaktım az kalsın ...
Luhan'a "yaklaşma " dedikçe
daha çok yaklaşıyordu benden günah gitti sen istedin .
Luhana çelme taktım bir daha olsa yine atardım çocuk gelmiş bana yaklaşıyor ve ben ona çelme atmayacağım hiç güleceğim yoktu !
Luhan;
"Ne yapmaya çalışıyorsun sen ya ? "
Ben;
"Çelme , istersen bir daha atabilirim "
Luhan;
"Ben sadece anlında ki yaprağı alacaktım"
Ben;
"Anlımda yaprak yok benim ne yalan söylüyorsun pis sapık ! "
Luhan;
"Ne sapığı ya bir kere sapık olsam çoktan seni öpmüştüm "
Bunu söylediğinde ağzına çarpmamak için kendimi zor tutuyordum tutuyorum tutmasınada bu sefer harbi hak etti .
Bir kere çarptım suratına ;Luhan;
"Ne yaptığını sanıyorsun sen ya ? "
Ben;
"Hak ettin ! Kusura bakma ama içimde sinir biriktirmek istemiyorum . Hem sabah bana yaklaşıyordun oh iyi oldu "
Luhan , uzun bir nefes alıp verdikten sonra normal hayata döndü . Benle konuşmak istemediğini söyledi çokta umurumda !
1-2 gün geçsin geçer kızgınlığını ne kızgınlığı ya kızması gereken benim !
O bana kızamaz , benim kızmam lazım . derken luhan aniden odaya çat kapı girdi kolumu tutup duvara yapıştırdı
Ben;
''Ne yapmaya çalışıyorsun ya ! ''
Luhan;
'' Sus ve dinle sürekli sen konuşuyorsun seni dinlemekten sıkıldım az da beni dinle !! ''
Nefesim kesilmişti luhan'ın ne diyeceğini merak ediyordum
Luhan;
''Bana bir şey oluyor , Bilmiyorum ne oluyor senle konuşurken , dolaşırken kendimi huzurlu hissediyorum .. Acaba ben sana aşık mı oldum ? ...''
Ben:
''Olmamışsın dır . Yani niye olacaksın ki ben çok gıcık bir kızımdır olmazsın yani''
Nefesim kesilmişti kekeleye kekeleye konuşuyordum ..
Kolunu sertçe itip odadan savaşa gidermiş gibi çıktım . Çıkmaz olaydım çıktığım gibi merdivene takılıp düştüm ve o anda luhan gelip ellerini uzattı nasıl oluyor da hep düştüğümde luhan at gibi yetişip kurtarıyor beni ? Acaba ben de mi seviyorum onu yoksa hoşlandım mı ?
Luhan gülümseyerek kaldırdı beni
Luhan;
''Her düştüğünde kaldıran biri olmalı :) ''
Ben; Olmasa da olur ben düştüğüm gibi kalkmasını bilirim . ''
2 saniye geçmeden babam ve annem gidiyoruz diye seslendiler Çabuk geçen 2 hafta sonu çok güzel geçti . Luhanla yürüyerek annem ve babamın yanına giderken sesiz sakin gidiyorduk .
Luhan;
'' Aslında güzel bir hafta sonuydu Birbirimizi sevmesekte güzel bir hafta sonuydu Teşekkürler ... ''
Sevmesek mi ? Ne yani bu bana aşık değil miydi ? Aklım karıştı numaramı yaptı yoksa ? Az kalsın aşık oluyordum Yazık bana .
Sinirli bir şekilde
''Önemli değil ! ''
Diyerek babam ve annemin yanına gittim .
''Hemen gidelim buradan ! ''
Annem;
'' Ne oldu ? Chorong neyin var ?
Cevap vermeden arabaya bindim ve sessizce arabanın hareket etmesini bekledim . Herkes arabaya bindi ve araba harekete geçti ben kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım . Çok sinirliydim veya hayal kırıklığına uğramıştım istemsizce gözlerim dolmaya başladı kimseye belli etmemek için saçımı önüme koyup uyumaya çalıştım . Ve uyumuştum Uyandığımda eve gelmiştik arabadan hızlıca indim ve odama koştum kapıyı kilitledim . Neden bu kadar umursadığım konusunda fikrim yok . Umursamak istemiyordum ama ister istemez aklıma gelip sinirlenmemi sağlıyordu . çok üzgün , halsiz , yorgun , Hayal kırıklığı ... Uyumaya çalıştım , Çabaladım ve sonunda uyumuştum .
Ertesi gün uyandığımda erken uyandığım için yürüyerek okula gitmek istedim . Üstümü hızlıca giyinip çantamı alıp dışarı çıkıp yürümeye başladım . Okula yaklaşınca aç olduğumu fark edip okulun karşısındaki kantinden poğaça aldım . Yemeğe başladım ve okula yürümeye devam ettim . Arkamdan biri kolumu tutu kendine çevirdi ve o kişi ;
luhan;
''Niye erken geldin ? ''
Ben:
''Erken kalktım o yüzden , Peki sen ? ''
Luhan:
''Seni özledim , Okula gelip ilk seni görmek istedim . Ve başardım ''
Gülümsemesi ardından dudağıma sert bir öpücük kondurdu . Şaşkınlığımı belli ederek
Ben:
'' Y-ya luhan ne yapmaya çalışıyorsun ? ''
Luhan :
''Hiç''
Gülümsemesi ardından kalktı .
okulun içine girdi . Ne yapmaya çalıştığını anladığım halde anlamamazlıktan gelerek kendimi mal gibi hissettim .
Gerçekten olabilir miydi ? luhan beni seviyor olabilir miydi ? öyleyse ne yapmam gerekiyor ? Geri mi çekilmeliyim ?
ya da bende mi onu sevmeliyim ...
ARKADAŞLAR ÜZGÜNÜM BİRAZ ''FAZLASIYLA'' GEÇ YAZIYORUM AMA KENDİMİ TOPARLADIM ARTIK ERKEN YAZACAĞIM :* İYİ OKUMALAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulaşılmaz/Luhan
FanficOnun aşkı ulaşılmazdı. " Sevdiğin birisiyle olmak ; Seni güçlü biri yapacak. "