kafam çok karışık gerçekten. neyse sinirli sinirli yazıyorum umarım kendimi kaptırmam vede küfür etmem.
28/09/2015
Şaşkınlığım yüzüme yansıdığını fark ettim çünkü ağzım aralanmıştı. nasıl nasıl olurda gelir inanamıyorum bu kadar kısa sürede yani beni bırakıp giden biri nasılda döner?.
luhan zorlukla yutkunup konuştuğunda
"O o nasıl gelir? şimdi göstercem ona gününü" luhan ayağa kalkarken
zorla kolundan tuttum ve sakinleşmesi için eline indirdim elimi. Sehun. sehun gelmiş. tam unutmuşken luhana bağlanmışken hayır hayır luhanı seviyorum duygularım aynı. sehuna nefretimden dolayı bu duygu. aynen yoksa unuttum onu.
bana ettiği o laflardan sonra hayla aklımda kalması hata zaten.05/02/2010
Sehun yine tatlı. ve yine tatlı. belkide ona karşı hissetiğim o duygular yüzünden tatlı geliyordur. Ona sevdiğimi söyleyeli 1 hafta falan oldu ve sevdiğimi söylediğim ertesi günü sevgili olmam için teklif etmişti. ve tabikiside hiç düşünmeden kabul etmiştim. sarılıyorduk , kol kola geziyorduk . herşey iyiydi.
"oturabilir miyim? "
düşüncelerimden ayıran tanıdık sesle irkildim. beakhyundu.
"oturabilirsin sormaman gerekirdi" içtenlikle gülümsediğinde oturdu.
" şey. sana bir şey diyeceğim ama sakin olman gerekiyor anlaştık mı?"
beakhyun sehundan aksine sakin bir yapısı vardı. herşeye pozitif bakan biriydi ama tabikide egoistliği herşeyden önce gelir. egosu olmazsa olmaz .
"söyle" dedim sakin ama katı bir sesle.
"s-sehun hm şey seni sev-" söylediği şeyi dinlerken sustuğunu fark ettim baktığı yere baktım ki sehuna bakıyordu kaşları çatılmış bizi izliyordu. yanımıza doğru gülümseyerek gelirken beakhyuna kaş göz işareti yaptı ve kalktı. sehun oturdu sehunun gülümsemesi soldu. yerine solgun suratsız birşey oluştu
ve sessizliğin ardından konuşmaya başladı"ben gidiyorum. yani uzaklara . biz olmuyoruz chorong ben seni sevmiyorum. sen sürekli erkeklerle takılan sürtüğün tekisin. ve ben bunu bildiğim halde senle sevgili oldum. konumuz bu değil gerçi. ben süresi belirsiz birşekilde uzaklara gidiyorum."
sesim zorla çıkmasına rağmen umursamadım.
"n-nereye?"
"bundan sanane? gidiyorum işte gerisine karışma. hoşçakal."
gözlerim yanmaya başladığında ağladığımı fatk ettim hıçkırıklarıma engel olamadım. gitmesine ağlamıyordum "Sürtük" demesine ağlıyordum. sevdiğim çocuk bana Sürtük demişti. ve gitti. sırf erkeklerle takılıp konuştuğum için gitti . sürtük diyerek. acıyor muydu canım? yoksa yanıyor muydu yüreğim?
28/09/2015
bu düşüncelerim ve hatırladığım anlardan beni gerçeğe bağlayan tek düşünce ben şaşırmıştım ama luhan? luhan nie şaşırmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulaşılmaz/Luhan
Fiksi PenggemarOnun aşkı ulaşılmazdı. " Sevdiğin birisiyle olmak ; Seni güçlü biri yapacak. "