Luhanın bize gelmesi ardından 5 gün geçmişti. Okulda gördüğümde benimle konuşmuyordu. Arada bakıp arkadaşlarıyla konuşmaya devam ediyordu. Bende dayanamayınca çareyi luhanın arkadaşı suho'da buldum iyi anlaşıyorlardı. Yani öyle sanıyorum. Luhanların oturduğu masaya doğru ilerlerken luhanla göz teması kurmamaya çalışıyordum. Masalarına vardığımda herkes gözünü bana dikti. Tabiki luhan hariç.
"Şey , suho konuşabilir miyiz?"
Suho mal mal bakmaya başladı. Luhan suhoya göz teması kurmaya başladı. Kaş göz hareketi yaparken benim gördüğümü fark edip telefonuna bakmaya başladı.
"Suho lütfen?""Hey! hey! sakin ol peki geç önüme" dedi ve bende tamam anlamında başımı salladım. Ve önünden yürümeye başladım . Dolapların önünde durdum.
"Luhanın nesi var? 4 günden beri benimle konuşmuyor. Hayır anlamadığım şey o gün opar topar toplandı""Hey hey o gün birşey mi yaptınıZ" dedi kıkırdayarak omzuna geçirdim.
"Hayır. Öyle değil" yutkundum ve hepsini tek bir nefesle söylemek için derin nefes alıp verdim.
"Luhan benim hakkımda iddiaya girmiş. Ve beni kendine bağladı ve siktiğimin internet sitesinde kızlarla fotoğrafını gördüm sonra luhanla konuştum herbir şeyi anlattı. Ve sonra evime geldi ona güvenmem gerektiğini söyledi ki bende sende bu zeka varken güvenebilceğimi sanmıyorum falan dedim. Sonra ceketini alıp hızlıca çıktı. Evden kötü birşey mi dedim ha-" sözümü tamamlıycakken suhonun kahkahayla güldüüğünü gördüm ve komik mi bakışı attım. Ve gelmesini durdurmak için ağzını dişledi.
"Ah chorong luhana zekasıyla ilgili birşey söylemen hataymış hayır yani ne düşündün onu söylerken? "Düşünmeden
"Sinirliydim? Geçerli bir neden değil mi? Hem ne alaka? O benim üzerime iddaya girdiğinde benim onu odamda tutmam hat-"
Biri omzuma çarptı ve kokusundan tanıdık olduğunu anladım tabiki Luhandı. Beni aniden elimden tutup dışarıya sürüklemeseydi ona neden omzuma çarptığını soracaktım ve ardından neden küstüğünü soracaktım. Ama işte şuan dışarıya doğru sürükleniyorum.
"Bak chorong ilk ve son kez söylicem ve sorucam ve sende dikatlice dinliyceksin tamam mı?"
Kafamı salladım.
"Ben iddiaya girdim bunu inkar etmiyorum ama zaten pişman oldum. Kendimi suçladım kendimden iğrendim çünkü sen bunu hak etmiyorsun. Kendime kızdım ne yapıyorum die sonra zaten aşık olduğumu anladım çünkü kendimi biliyorum eğer aşık olmasaydım umrumda değildin iddiaya girrmem bile umrumda olmazdı pişman olmazdım ama çok pişman oldum. O resimleride iddiaya girdiğimiz gün çekmiştim gizliye almıştım sonra bilmiyorum neyse konumuz bu değil konumuz senin beni kendine aşık etmen." Derin nefes aldı ve sözüne devam etti.
"Şimdi soruma gelirsek bana tekrar son bir şans vericek misin daha romantiği gelmiyo elimden" kıkırdamaya başladığımda kaşları çatıldı. Sonra oda gülmeye başladı bende cevabımı vermek için hazırlandım
"Evet gerizekalı son bir şans veriyorum sana" gözleri kısıldı ve anlamadığım bir şekilde belime dolandı kendini sımsıkı bana itti .
Huzurluydum mutluydum . Luhanla iyiydim ben ..#Yağ birşey dicem bu diğerlerine göre uzun bir yazı oldu. Bunun nedeni gerizekalı kuzenim başka hikayelerle kıyasladığımda sen daha kısa yazıyorsun diyip moralimi bozdu. Hayır yani üşeniyor olamazmıyım? Veya işim falan olabilir allah allah neyse sizi seviyom annaniz benim yerime öpsün sizi dkdkfkfk telefondan yazıyom byy#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulaşılmaz/Luhan
FanfictionOnun aşkı ulaşılmazdı. " Sevdiğin birisiyle olmak ; Seni güçlü biri yapacak. "