Luhan:
Yine mutlu uyandığım birgün daha. Yılbaşı Dün geceydi ve biz hastanede geçirmek zorunda kalmıştık. Chorongun midesi bulanıyordu. Çocukları suho amcalarına bırakıp hastaneye götürmüştüm. Bazı testler yaptırmıştık. Saat 23:58 de doktor yanımıza gelip Chorongun 3 haftalık hamile olduğunu söylemişti. Ben afallamış sonra düzelip chorongu kucağıma alıp bütün hastanede döndürmüştüm Tabiki chorong üstüme kusana kadar . Hata bendeydi hamile kadını ne diye döndürdüysem. Ama işte hiçbir şey olmamıştı.
"Sanırım yine kusacağım" Diye koşturup lavaboya gitti(kusmaya gitti wlsndkdndm sanki söylemesem anlamıyacaksınız aqbskdnkdkf tamam okuyun by)
lavabonun önüne geldiğimde kapıyı tıklatıp
"Chorong iyi misin? ""E-Evet sadece kusuyorum seni ahmak!"
"Peki... O zaman ben bir çay kahvaltı hazırlayayım."
Aşağa kadar inip mutfak dolabına ilerledim kapağı açtığımda
Kendi kendime
"Bu ne lan. Yemin ederim bizden fakiri yoktur. Pof" Bir not bırakıp markete gitmeğe hazırlandım ve çıktım.
Yolda jessicayı görmeyi planlamıyordum."Ah Merhaba Luhan..." İsmime baskı yaptırması saçma.
"Merhaba Jessica"
"Mmm. Nereye gidiyorsun?"
"Choronga kahvaltı hazırlamam gerekiyordu. Hm evde de birşey yoktu markete gideceğim."
"Ah anladım. O zaman seni tutmiyim."
"Hoşcakal." hafif gülümsedikten sonra arkama dönüp gidecekken kolumdan tutup kendine döndürdü
"Seni Hâla Seviyorum Luhan. "
"Görüşürüz jessica."
Arkamı dönüp neredeyse koşuyormuş gibi hızlı eve döndüm. En iyisi dışarıdan yemek yemeliyiz. Hızlıca anahtarı alıp açtım kapıyı. Chorongu yerde görmeyi planlamıyordum aniden koşup chorongun yanına gittim
"C chorong. Chorong uyan. "
"S-Seni Seviyorum luhan. Beni eskisi gibi hatırla"
Diyip bana yaklaştı dudaklarımı dudaklarıyla kapattı. Ah. kandırmıştı beni ben bunun hesabını sorucaktım. Elimi karnına getirip tikiyle oynamaya başladım. (Yazar burda kendisini anlatmaya çalıştı. allah tikisi olan sevgilisinin yardımcısı olsun.)
Chorongu seviyordum. Onu kaybetme korkusu vardı tabiki her iki yandanda ama elimden gelenin fazlasını yapacağjmdan eminim. Biz 5imiz mutlu bir aile olacaktık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulaşılmaz/Luhan
FanfictionOnun aşkı ulaşılmazdı. " Sevdiğin birisiyle olmak ; Seni güçlü biri yapacak. "