Doktor az önce choronga durumu hakkında bilgi verdi. Ben chorongun gözünün içine bakmamaya çabalıyordum. Choronga Baktığımda gözlerinin dolduğunu fark ettim. chorong zorlukla kararı düşünmeye başladı.
Zorla Konuşmaya çabaladığında gözlerini sımsıkı yumdu."B-ben ameliy-at olmak -i-stiy-orum."
Chorongun yüzüne baktığımda bana döndü ve kendinden emin bir şekilde gülmeye çalıştı. bu onun dilince -benoameliyattançıkacağımvesanageridönceğim- bakışıydı. Eğer bu ameliyattan çıkarsa Asla ama asla Ona zarar verdirmicem. Gözümle bakacağım. Ve asla ama asla Bırakmayacağım. Doktor
"Peki o zaman ben ameliyat odasını hazırlayayım. Sende hazırlanmalısın"diyip çıktı. chorongun yanına gelip yanına uzandım. Ama çok dikkat ettim. üstüne düşmemek için. Ve sımsıkı sarıldım sanki Son kez sarılıyormuş gibi. Hiç Göremeyecekmiş gibi. Sımsıkı ama sımsıkı sarıldım. Eh rahatsız olmadığını biliyorum bu ona tatlı bir rahatsızlık verdiğini biliyorum. Odaya aniden suho , Kris , dio , Chenyol Ve şaşırdığım kişi beakhyun. Evet evet beakhyundu.
"Selam Ve ahh yanlış zamanda geldik çıkmalıyız had-""kes sesini ve içeri geelin" dedim kalkarak. Onlarda omuz silkip koltuklata oturunca.
Beakhyun konuşmaya başladı
"Şey özür dilerim. Sehun konusunda dengesizlik etti. Ben gerçekten Özür dilerim.""Önemli değil beakhyun. Sen birşey yapmadın. Hatta Bana yardım ettin. O yüzden sana minnatarım. Teşekkür ederim ●"
"Ah Önemli değil. eğer benide isterseniz Yanınızda olmak istiyorum. "
"Tabi yanımızda olmalısın sehunla takılmak sana göre değildi zaten ." diyerek kıkırdadım. ve chorongun ilahi kıkırtısı. Gülmesi için önünde diz çökebilceğim Nadir kızlardan. Nadir derken tekti ve artık benimdi.
Aniden doktorun girmesiyle irkikdim ve gerildim.
"mm sanırım ameliyat vakti ha?"
Chorong derin bir iç çekti ve tamam der gibi mırıltılar çıkardı ve götürmelerine izin verdi ve ben o sıra ellerini tutuyordum destek verircesine annanesi de geldiğinde diğer elini tuttu. ve iyileşeceğini söyledi. Chorongu içeri soktuklarında bize siz burda durun dediler. ve onlarda göz önünden kayboldular.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
4 Saat oldu. Yaklaşık
4
Saat
oldu
ve
hayla
kimse
ortalıkta
yok.
Öldürmelimiyim
kendimi?
diye düşünürken içeriden çıktılar."Ameliyat
çok başarılı geçti Chorong gerçekten çok güçlü bir kız. Sizi yarı yolda bırakmadı. Ama 1 Hafta beklemelisiniz kendisine gelmesi için. Belki bugün belki 1 Hafta içerisinde uyanır. "Yani en azından kurulmuştu. Bu dinyanın en iyi şeyi Chorongu yoğun bakım odasına götürdüklerinde neden oraya götürdüklerini sormak istessemde umursmadım ve camdan izlemeye başladım. Tanrıya Teşekkür ederim ki Bana dünyanın 2. En güzel hediyesini verdi. Ama tek sorun vardı. -Benchorongasımsıkısarılmakistiyprum- Bu kadar.
●●●1 Hafta sonra●●●
Chorong uyanmıştı. Tanrıya şükür uyanmıştı. Tanrım gerçekten teşekür ederim. Chorong gözlerini açtığında ilk annanesini sonra beni kesince bende durdu ve gözlerinde o kadar çok duygu vardı ki. Bana -Sana ne demiştim? - Bakışı atıyordu.
Evet Chorong beni BIRAKMAZ Aslada bırakmıcak. Aynı benim gibi. Çünkü onu çok seviyorum.ehehehhehe finall.. Ama ben şimdi final yapmıyacaktım djdkdk neyse erken olsun geç olmasın ama bu söz böyle değildi fkfkfkfk
MUTLAKA OKUYUN.
Veda; Evet arkadaşlar yolun sonu. Luhan chorong ikilisini mutsuz sonla bitiyirmeyi planlıyordum. Ama size bunu yapmak istemedim. Epilog bölümü yapacağım. ama ne zaman Bilemem. bir kısmınız kitaplığından kaldıracak ama tavsiyem kaldırmayın. Epilog bölümü yayınlayacağım. Ve son olarak YASAKAŞK die suho-Kristal adlı hikaye yazıyorum okumanızı rica ediyorum. Ve bitti fjjf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulaşılmaz/Luhan
FanfictionOnun aşkı ulaşılmazdı. " Sevdiğin birisiyle olmak ; Seni güçlü biri yapacak. "