"chorong eğer durmazsan yere yatırmayı düşünüyorum"
"Hayır durmıcam. Eğer durursam beni öldürürsün"
"Chorong"
koşmaya devam ederken aniden sarsıntıyla durdum. durma sebebim birine çarpmış olmam. çarptığım kişiye bakarken sehun olduğunu fark ettim.
"Sanırım hayla önüne bakmadan koşmaya devam ediyorsun" Sinir bozucu gülümsemesiyle irkildim. Ama kolumdan tuttu.
"Sehun chorongu bırak!"
"Hımm. Hayır luhan sana dedim dimi sende benim gibi acı çekiceksin. Ama bu hemen olmıcak. Üzgünüm"
"Sehun chorongu bırakmanı söylediğini hatırlıyorum."
"hayır dediğimi hatırlıyorum"
sehunun kolundan çekilcekken yüzleri maskeli adamlar geldi. etrafımızda gezindiler.
"Üzgünüm. alın şu kızı"
"luhan..." diye söylenmeye başladım luhan benim yanıma gelcekken diğer 3 adamda luhanı tuttu. gözlerimden yaş akmaya başladı.
"bırakın onu!"
"Seninde canın yanacak luhan Üzgün değilim"
Luhan;
Adamlar beni bırakıp gittikten sonra sehunda gitmişti. Aynı acıyı banada yaşatacağını söyledi. Yanii chorong. Yapmazdı dimi?
bu düşünceleri bir yere bırakıp suhonun yanına gittim. Ve anlatmaya çalıştım
"sehun chorongu aldı. Sanırım sulliye yaptıklarımızın aynısını chorongada yapacak ve ardından yapmaz dimi bu kadar ileriye gitmez?""Yapar luhan. Sehun acısını çıkarır. Biz nasıl kurtarıcaz chorongu bunu düşünmeliyiz. Nereye götürmüş olabilir?"
Harbiden nersye götürmüş olabilir. Japonya? America? ya da Korede bir yerde sulliyi kapatığımız yerde.
"Suho. Sanırım sulliyi kapattığımız yer olabilir. sanırım aynısını bize yapıcak özelden arıcak. Chorongu merak ediyormusun die numaralar yapcak. Tıpkı bizim yaptığımız gibi. Ama o geç bulmuştu Ölü olarak. Biz-"
"luhan bulucaz. Erken bulucaz. Tamam mı evlere dağılalım bende kai,Cris, Beakhyun, D.o Ya söyliyim onlarda araştırma yapsın"
Tamam anlamında kafamı sakladım ve eve doğru yöneldim elimden geldiğince koştum. ve sonunda eve geldim. Kapıyı açmakta her ne kadar zorlansamda açtım.
ilk işim bilgisayarı açmak oldu sonra telefon sonra televizyon. bilgisayardan sehunun profiline tıkladım telefondan choronga sonra televizyondan haber kanalına
telefonuma mesaj gelmesiyle irkildim. ve hemen açtım gizli numara."Sanırım choronga farklı bişi yapacağım. Araştırman bile işe yaramayacak ;)"
Geç oldu Üzgünüm. Sınavlarım var ve ezberlemem gereken koca bir şiir.
Luhan :((
Chorong :((
Sehuna sövebilirsiniz .s.s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulaşılmaz/Luhan
FanfictionOnun aşkı ulaşılmazdı. " Sevdiğin birisiyle olmak ; Seni güçlü biri yapacak. "