Okula yürüyerek gidiyordum .Dersin baslamasına daha yarım saat vardı. Bende o süreci geçirmek için kantine geldim arkadaşlarımla yemek yiyecektim , Yemekleri taşırken bir yandan da kızlarla konuştuğum için görememiştim , luhanın üstüne çorbayı yanlışıkla dökmüştüm .
''Özür dilerim luhan ... ''
Her şey bir anda olduğu için üzgün hissediyordum. Çocuğu da yakmıştım üstelik.
Luhan bana sinirle ;
'' Ne yapmaya çalışıyorsun Gerizekalı! Senin yüzünden kiyafetlerim battı ''
diye bağırdı .
Bende,
'' Ne bağrıyorsun be özür diledik işte '' diye bağırdım. Bana bağırılırsa neden altında kalacaktım ki?
Kantindeki herkez bize bakıyordu .Ders zili çalmıştı. Tepsiyi masaya sertçe bırakıp Luhan'ın omzuna çarptım ve sınıfa girdim. Ders o kahrolası matematikçi kadınındı. Yine kazık sorularını tahtaya yazıp bize çözdürürken içimden yalvarıyordum beni kaldırmaması için.. Öğretmen sanki icimdekileri okumuş gibi
" Chorong kalk '' diye çırladı resmen. Bende o anki şaşkınlığımla bakakalmıştım . Şaşkınlığımla ayağa kalkıp tahtanın yanına gittiğimde;
''Şu soruyu çöz '' dedi .
Yarım saatte tahtaya kalkıp kalan on dakikada soruyla bakışınca öğretmen cetveliyle popoma vurup yerime gönderdi. Öylece bakakaldım aradan 5 ya da 10 dakika geçmeden zil çaldı .
Okul bitmişti eve dönüyordum .. Eve girer girmez annem koluma girip beni kapıdan geri çıkarması bir oldu ,Annem arkadaşımla tanıştırcam seni diye tutturunca ağzına bi tane geçirmemek için zor tuttum kendimi.. Önce itiraz ettim
''Olmaz gelmek istemiyorum '' deyince bana ölümcül bir bakış attı. . Haliyle arkadaşlarına gitmiştik . Gitmez olaydım , Luhan ordaydı
'' AMAN TARIM!"
diye kapıda çığırınca herkes bana baktı , Luhan dahil .
Luhanda en az benim kadar sinirliydi ne ben onu görmek istiyordum nede o beni görmek ...
Her neyse annemler luhanın odasına gönderdi bizi . İçimden dilime ne geçtiyse sayarak çıkıyordum yukarı . Ne sinir oluyorum çocuğa , ama bunu annemler bilmiyor işte . Her neyse luhanın odasına gelmiştik . Ve odaya girer girmez düşmüştüm . Çünkü luhanın bütün kiyafetleri ortadaydı .
'' Kusura Bakma Odam Biraz Dağınık '' dedi . Bende
'' Biraz mı ? Şaka yapıyor olmalısın . ''
Luhan küçük bir gülümseme attı.Bu gülümsemenin anlamı ' kapa çeneni gerizekalı ' olduğundan konuşamadım. Biraz okul hakkında konuştuk. Ve daha sonra annemin sesiyle irkildim.'' Chrorong Hadi gidiyoruz ! '' Hele şükür diyerek aşağa indim .
'' Yine bekleriz '' diye uğurladılar bizi . Annem
'' Tatile gitmeyi planlıyoruz nasıl fikir '' dedi . Ben ani bir sarsıntı geçirirmiş gibi
'' Oh çinça?! Ne zaman! Yeheey! '' diye çığırmaya başladım . Annem ve babam bana bir bakış attıktan sonra annem konuşmaya başladı .
'' Bu hafta sonu gideceğiz Komşularımızla '' dedi . Ben
'' Eh yok artık! bi bu eksikti '' diyerek hızlı yürümeye başladım. Yoksa annem yine kafama vurucaktı mızmızlanma diye... Yatmaya hazırlanmıştım , Annem odaya girdi .
'' Luhan'ı tanıyor musun? Aynı okuldasınız diye duydum. Çocuğu öldürecek gibi bakıyorsun'' Ben
'' Ne alaka tanımıyorum . Yani çok gıcık bir çocuğa benziyor '' diyerek geçirdim ... Annem
'' Peki sen öyle diyorsan .. '' dedi ve odadan sesizce çıktı . Ve ben hala sinirliydim . O hafta sonu tatile çıkmak istemiyordum hele luhanla asla ağlamak istiyorum ! biri bunun şaka olduğunu sölesin diye haykırıyordum . Öyle öyle uyuyakalmışım .
Sabah olmuş hiç fark etmemişim . Ve bugün haftasonu HOF.
Annemler eşyaları toplamış arabaya doldurmuş bile . Beni bekliyordu herkes . söylenerek aşağa indim yola çıktık . Kulaklığımla müzik dinlemeye başlamıştım kendi kendime söyleniyordum ister istemez . Varmıştık . aynı kapıdan çıktık . luhanın arkasındaydım luhana tutunuyordum .
Luhanın ayağı takılıp düştü peşinden bende sürüklendim . Yani o düşerse ona tutunacağım için bende düşecektim. Bilerek düşmedim yani manyak mıyım..
Luhan kafasını kaldırıp üzerine düşmüş olan bana baktı.
" Yakından da amma güzelmişsin. Gıcık biri olduğunu bilmesem çıkma teklifi edeceğim." Kafasına bir tane geçirip ayağa kalktım ve annemlerin yanına koştum. Sapık. Bir hareketi bir hareketini tutmuyor. Luhan yanımıza gelince ona yaklaştım ,
" Sen yakından çok çirkinsin etsen de kabul etmem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulaşılmaz/Luhan
FanfictionOnun aşkı ulaşılmazdı. " Sevdiğin birisiyle olmak ; Seni güçlü biri yapacak. "