Arkadaşlar bölüm biraz durgun geçti.Sonlarına doğru heyecan var ama başlarda Seza ve Gurur'u daha iyi tanımanız için pek aksiyon yazmadım.Keyifli okumalar..:)
''Seza Se..''
''Anne! anne! Duyuyor musun beni? Anne cevap ver anne!''Allah kahretsin
Telefonun sesi kesildi annemin sesi kesildi sanki tüm dünyadaki sesler kesildi.
Başaramadım onları kurtarmayı başaramadım.
Odanın içinde ileri geri yürümeye başladım.
Gurur'un sesiyle durup ona baktım.
''Sakin ol biraz''
''Nasıl sakin olmamı beklersin annem, kardeşim e..''
Cümlemi bitirmeden elimdeki telefon çalmaya başladı.
Numaraya baktığımda annemin ev telefonunun numarasıydı hemen cevapladım.
''Alo''
''Seza kızım telefonun şarjı bitti kapandı''
Sevinçten ağlayabilirdim.
''Anne iyi misin? Kimmiş gelen?''
''Yan komşu gelmiş,neler oluyor Seza neden böyle panik yapıyorsun?''
''Anne hemen evden çıkmanız gerekiyor kimsenin sizi bulamayacağı bir yere gitmeniz lazım''
''Neden ne oldu?''
''Başım belada anne size de zarar verebilirler''
''Yavrum ah bir anlatmıyorsun ki neler olduğunu senin başına kim bela olur kızım''
''Anne anlatacağım anlatacağım da şimdi sırası değil hızlı olman gerekiyor hemen Ayça'yla çıkın evden''
''Baban nerede,neyse sorun ona söylesene kızım''
''Anne babama söyleyemem... sen şimdi dediğimi yap Ayça'yı da alıp evden çık, evin yakınlarından uzak dur, ben bir yer ayarlayıp seni arayacağım.. bir süre ortada görünmemen lazım durum ciddi anne''
''Ayça'nın okulu ne olacak?''
''Okul da ayarlayacağım anne! lütfen uzatma da çık şu evden''
''Tamam kızım neler oluyor hepsini anlatacaksın''
''Tamam anne akrabaların yanına gitme''
''Tamam... Ayça'nın okulundan arkadaşının evine gideriz hem kimse bilmez hemde Gölbaşı'nda''
''Tamam anne bu gece orada kalın sabah ben güvenli bir yer ayarlayacağım''
''Tamam kızım sen iyi misin?''
''İyiyim anne beni merak etme her şey yoluna girecek''
''İyi ol kızım kendine çok dikkat et sen beni istemesen de ben hep yanındayım''
''Anne bu meseleleri konuştuk seni seviyorum ama şartlar gereği burada kalmam daha doğru''
''Tamam kızım tamam sen iyi ol da''
''İyiyim anne merak etme hadi hazırlanıp hemen çıkın sonra bana haber ver olur mu?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHBİR (Tamamlandı)
ActionTopuklarımdan çıkan ses harabede yankılanırken kulağıma gelen tehlikeli bağırışla duraksadım. ''SEZA!'' Arkamı dönüp Ömer'in yüzüne baktım. Ömer'in yüzünde hayal kırıklığı karışmış öfke vardı. Bu bakışları çok iyi biliyordum. Sessizce fısıldadım. ''...