Bölüm 19

10.9K 766 67
                                    

Arkadaşlar ben bir aşksiyon hikayesi yazmak için uğraşıyorum.Yani hikayenin içinde vıcık vıcık olmayan bir aşk istiyorum.Fark ettiğiniz üzere Gurur'da Seza'da birbirlerine karşı bir şeyler hissediyor.Fakat onları bir anda birleştirmenin taraftarı da değilim.O sebeple araya pürüzler sokuyorum.

Belki size saçma gelebilir, cidden ikili ilişkileri yazamama gibi bir sorunum var.Bu konuda önerileriniz olursa dikkatle dinleyeceğimden emin  olabilirsiniz.

Hikayenin gidişatıyla ilgili kafamda belli bir şey yok.Tamamen doğaçlama gidiyor.Arada kopukluklar olursa bana söyleyin birlikte düzeltelim.Son olarak diğer hikayemde yan karakterleri bir sonuca bağlamamıştım.Şu kişiye ne oldu gibi sorularınız olursa onları da yazarım.

Hikaye daha bitmiyor ama çokta uzun sürmeyecek.Yani sizi sıkmadan güzel bir finale bağlamayı düşünüyorum.



Banyodan çıktığımda Duygu ve Gurur sessizce oturuyorlardı.

Bende karşılarına geçip oturdum.

Benim oturmamla Gurur ayağa kalkıp mutfağa doğru yürüdü.

Duygu'ya baktım

''Şimdi daha iyi misin?''

''Evet abla iyiyim Gurur bana yardımcı oldu''

''Bu gece burada kalırsın yarın da seni ailenin yanına göndereceğim tamam mı?''

''Tamam abla''

''Bir daha da evden falan kaçma ''

''Yok abla bir daha asla,sen olmasaydın ölmüştüm''

Kız o kadar sessiz konuşuyordu ki ben bile zor duyuyordum.

''Önemli değil, şimdi benim Gurur'la konuşmam gerekenler var.''

''Neyin oluyor Gurur''

Neyim mi?

''Arkadaşım sadece neden sordun''

''Nasıl biri diye merak ettim''

Gülümsedim.

''Çok iyi biridir''

''Bana çok güzel olduğumu,tertemiz biri olduğumu söyledi de.Daha önce benim gibi biriyle karşılaşmamış. İyi niyetli mi art niyetli mi çözemedim.Artık kimseye güvenemiyorum abla.''

Güzel mi demiş?

Tertemiz mi?

Ben ise gözünde kirliydim öyle mi?.

Gurur

İçimde oluşan kıskançlık tohumlarının üzerine sertçe basıp ayağa kalktım.

''Art niyetli değildir merak etme''

Sesim istem dışı sert çıkmıştı.

Bana bir kere bile güzelsin demedi.

Bende birini öldürdüm diye utanıyorum.

Zaten adam beni temiz görmüyor ki.

Karşılıksız sevgi buna denir işte.

Zaten onu öptüğüm günde karşılık vermemişti.

Allah kahretsin.

Daha Elif'i atlatamamışken bir de bu çıktı.

Kendi ellerimle getirdim kızı.

MUHBİR (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin