Önder'in söylediği cümleyle şaşkınca Gurur'a bakmaya devam ettim.
Bu kadar düzenli olması reflekslerinin güçlü olması silah tutuşu...
Şimdi taşlar yerine oturuyordu.
Neden saklama gereği duyduğunu hala anlayabilmiş değildim.
Ona karşı ne kadar açık olsam da o hep kapalı bir kutu gibiydi.
''Eski asker olmamla bunun ne ilgisi var?''
Gurur sırrının açığa çıkmasından dolayı mı bilmiyorum ama oldukça sinirlenmişti.
''Eski asker değil eski bordolu, gerçi bunların önemi yok, şimdi söyle bakalım, Seza'yı oraya tek mi gönderirsin yoksa onunla birlikte mi gidersin''
Duyduklarımı sindirip araya girdim.
''Gurur'un bu işlere karışmasını istemiyorum, ben tek başıma halledebilirim, bir korumaya da ihtiyacım yok.Bunca sene korumam yoktu.''
İkisi birden bana bakınca konuşmama devam ettim.
''Müsteşara gidip görüntüleri vereceğim.Eğer müsteşar tahmin ettiğin gibi onunla kalmamı isterse kalır,ne öğrenmemiz gerekiyorsa öğrenirim ama hiç bir tepki vermezse benden fazlasını bekleme Önder''
''Anlaştık Seza,eğer tahmin ettiğimiz gibi olursa hak ettiğin parayı da alacaksın''
''Para istemiyorum, bu iş bittiğinde her şeyden uzaklaşmak istiyorum...Yani huzur, bana polisin beni koruyacağı sözünü verebilir misin?''
''Bundan şüphen olmasın''
''Salih'te aynı şeyleri söylemişti,bu arada onun katilini bulabildiler mi?''
''Ben Salih değilim.Katili ise henüz bulunamadı.''
''Beni yakalamak için harcadıkları çabayı onun için de uygulamalılar''
''Umarın kısa sürede yakalanır Seza, şimdi işimize odaklanalım, müsteşara nasıl ulaşacaksın onu konuşalım''
''Bende Seza ile gidiyorum''
Gurur'un konuşmasıyla ona döndüm.Bir süre düşünmüş olmalı ki birden böyle çıkış yaptı.
''Tamam, o zaman ikiniz müsteşara nasıl ulaşacaksınız onu konuşalım''
''Hayır Gurur senin karışmanı istemiyorum, muhbir olan benim unuttun mu?''
''Seninleyim Seza''
Önder tartışmamızın içine girdi.
''Bir muhbirimiz daha olsa fena olmaz, anlaşma şartlarına açığım''
''Hayır anlaşma yok, sadece Seza'nın yanında bende gideceğim resmi hiçbir belgede adımın geçmesini istemiyorum''
''Türk Silahlı Kuvvetleriyle uğraşmayı bende istemem kabul ediyorum''
Önder elini uzatıp Gurur'un sıkmasını bekledi.Gurur Önder'in gözlerinin içine baktıktan sonra kafasını bana çevirdi.Gözlerimin içine bakarak Önder'le tokalaştı.
Önderin konuşmasıyla gözlerimizi ona çevirdik.
''Pekala anlaştığımıza göre ne zaman başlıyorsunuz''
''Bugün halletmem gereken işlerim var,yarın Gurur'la birlikte müsteşarla konuşmanın yollarına bakarız''
''Dinleme cihazı takmamız gerekecek''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHBİR (Tamamlandı)
ActionTopuklarımdan çıkan ses harabede yankılanırken kulağıma gelen tehlikeli bağırışla duraksadım. ''SEZA!'' Arkamı dönüp Ömer'in yüzüne baktım. Ömer'in yüzünde hayal kırıklığı karışmış öfke vardı. Bu bakışları çok iyi biliyordum. Sessizce fısıldadım. ''...