Aysira.
Özledim kelebeğim cennet kokunu özledim dayanamıyorum, dayanamam beni kötü bilmene. Küçücük kalbine nefreti nasıl da öğretmiş senin? Herşeye katlanırımda bana nefretle bakmana katlanamam be miniğim.
Uçurumun kenarındayım heryer kapkaranlık, sadece benim çığlıklarım yankılanıyor etrafta. Bir annenin feryadı ama duyan yok, en çokta sevdiğim adam tıkadı kulaklarını benim çığlıklarıma. Duymadı, görmedi ne sevdiği kadın olarak, ne çocuğunun annesi olarak.
"Allah'ım affet beni, belki benide böyle sınıyorsun ama dayanacak gücüm kalmadı artık. İki senenin sonunda ilk defa sesini duydum yavrumun oda 'kötü benim annem sevmiyorum ben onu' oldu.."
Bugün kızımı sadece uzaktan da olsa görmeme izin verdi . Büyümüştü gülümsemesi hiç değişmemişti, sonra sesini duydum iki izbandut tutmasa beni çoktan koşardım miniğime. Birtanesi dinle dedi sadece dinle. Dadısı
'anneni istermisin arayalım mı?' diye sordu. O an kalbim durdu umudum büyüdü, unutmamıştı işte miniğim beni, unutmadı annesini ama miniğimin ağzından çıkanlar artık son umudumu da bitirdi. İki senelik savaşımı kaybettir di bana.
"Benim annem kötü sevmiyorum ben onu istemiyorum, ben babamı istiyorum o gelsin." dedi..
Ah aslında baban kötü bizi ayıran o, beni maaf eden o aslında diyemedim kızıma.
Yıkılmıştım artık kızım benden nefret ederek büyüyecek, büyüyüp aklı başına geldiğinde bile istemeyecekti beni. İzbandutlar dan biri kulagıma telefonu koydugunda gelebilmiştim kendime."Söyle" dedim.
"Duydun mu kızının anne sevgisi ne kadar büyük"
"Sen nasıl bir insan oldun Cihat, 4 yaşındaki bir çocuğa nefreti sevgisizliği öğretiyorsun. Onuda geçtim onun şuan sadece bana ihtiyacı var bir anneye, ya kızın o senin nasıl kıyıyorsun ona.?"
"Beni bırakmadan once düşünecektin onu hanımefendi, neyse sana bir şans veriyorum. Beni uğraştırma kendi kendini öldür ozaman kızının seni sevgiyle annamasını sağlayabilirim, senin annen bir melekti yavrum derim he nedersin?."
"Hayvansın!" dedim ve kapattım. Sonra iki izbandut beni arabaya tıktı izin verdim ve bu uçurumun kenarına bırakıp gittiler.
Anlamıştım Cihat kendini burdan at diyordu bana, saatlerce oturdum düşündüm bir sonuç bulamadım. Evet öldürecektim kendimi, çıkar yolum yoktu bağri kızım beni belki iyi bilirdi.
Kendimi öldürmek değil de yine Cihat'ın dediğini yapıcak olmam koyuyordu be.." orospu evladııı..... Duydunmu piçin tekisin sen"
Var gücümle rüzgara karşı bağırdım sankı ona sesimi götürecekmiş gibi.
"Hayvan herifff,, öbür dünyada alamacaksın onu benden, hakkım helal değil sana 20 tırnağım yakanda olucak elbet hesaplaşıcaz seninle"
Bir zamanlar rüzgara sevgimi bagırırken şimdi nefretimi kusuyorum en zirvede başlayan sevgimiz gün gün bitmişti. Bana yaptıkları yetmiyormuş gibi şimdi de kızıma yapıyordu onu annesiz bırakarak.
"YETERRRR yeter Cihat umarım umarım Cihat sözünü tutarsın "
Sonra yavasca fısıldadım rüzgara
"Seni çok seviyorum miniğim. Allah'ım benim yaşayamadığım ömrümü sana versin hep yüzün gülsün miniğim Allah'ım affet beni "
Gözlerimi kapadım ellerimi açtım iki yana başımı kaldırdım gökyüzüne. Kızımı ilk kucağıma aldığımdaki kokusu geldi burnuma, derin bir nefes çektim bitecekti acım kötü bir anne olmaktansa ölü bir anne olmak daha iyiydi. Son bir nefes çektim ciğerlerime ve son adımımı attım boşluğa......
Umarım hikayemi begenirsiniz,
Bir şarkı dinlerken ki bulaşık yıkıyorken dinliyordum! Birden bu kurgu oluştu kafamda ve yazmaya karar verdim. Şarkıyı bol bol dinleyip ilham alıp yazıyorum desteginizi eksik etmeyin lütfenPamuk eller VOTE lere lütfennnn......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kadın Tanıdım...
RomanceAşk insana aynı zamanda hem mutluluğu, hem de en çok acıyı veren duyların başında gelir!... AŞK; kimine göre huzur, Kimine göre mutluluk, Kimine göre bağlılık, kimine göre tutsaklık, Kimisine de acıdır.. Bu hikaye her aşkın acı vermediğinin ve he...