2. bölüm

163 17 0
                                    


Selammmmm.... iyi okumalar .....

Gökşah' tan

"Bir bitmediniz amına koyayım sizin topunuzu birbirinize s*ktirtmek lazım aslında küçücük çocuklara göz koyuyonuz"

Karşımda 8 yaşındaki bir kıza tecavüz etmiş, bununlada kalmamış kızın babasına zorla döverek kağıt izlatmış, polise giderse 'kızını bana sattı' diyerek herkese rezil ediceğini söyleyerek, hem kızı hemde babasını tehdit edip susturmuş halada arada kızın yanına uğrayan, şimdi de elimdeki şiseye korkulu gözlerle bakan bir şerefsiz var.

Kızın babası Ahmet amca en son çare büğün benim yanıma gelmiş derdini anlatmıştı ilk yaşına bakmadan adama kızmıştım - daha önce niye gelmedin? onca seneder tanıdığız o kadar köfte ekmeģini yedik hiç mi tanımadın bilmedin bizi- diye ama sonra da koca adam karşımda çocuk gibi göz yaşlarına boğulunca dayanamayıp özür dilemiş hemen bu şerefsizi bulmuştum. Ona en güzel cezayı verecektim şişeye oturtup sonrada polise verecektim!

"Eveett şimdi seni dövmeyeceğim polislerin insiyatifine bırakıyorum o işi, duyduğuma göre tecavüzcülerle ayrı ilgileniyorlarmiş. Tabi ben işimi bitirdikten sonra dövülecek halin kalırsa"

Piç kurusunun gözleri daha bir büyüdü korkudan yağladığım 70'lik rakı şişesini görünce.

"Şimdi kendini sakın kasma ki canın yanmasın işimizi rahat yapalım dimi. Bide bak sakın bağırma başım çok ağrıyor anladın mı lan?"

Birde kafa sallayor piç iyice sinirlerim bozuldu gözlerimi kapadım ve..

"Orospu evladııı"

"O ne lan?"

" kadın sesi abi"

"Harbimi diyon lan nerden geliyor ses"

"Ordan uçurumdan abi"

"Siz bekleyin bu puşt tun yanında"

Sesin geldiği yere doğru hızlandırdım adımlarımı, bir kadın iyi saydırıyordu birine. Ve sonra onu gördüm uçurumun dibinde hıçkıra hıçkıra ağlıyor, kendi kendine konuşuyor bir adım atsa düşecek.
Acıdım haline kimbilir ne derdi vardı buradan atlayacak kadar, ne söylediğini anlayabilmek için iyice yaklaştım arkasına miniğim diye birinden bahsediyordu. Sonra bir anda ellerini açtı, başını kaldırdı, derin bir nefes çekti içine ve anladım o an sondu kız için. Onun bir adımıyla benim kızın belinden çekmem aynı anda olmuştu.

"Tuttum seni"

Son anda tutmuştum kızı, adrenalinden bayılmış olmalı ki kucağımda kıpırtısız yatıyor du. Saçını çektim yüzünden Allahı'm nasıl bir masumluktur bu kim ne yaptı da kıydı bu masum yüze. Ayıltmak için yavaşça dokundum yüzüne bebek gibi yumuşacık.

"Gökşah a.abi.. napıyosun o da kim?"

Vural geldiğin de kızın yüzünü sevdiğimin farkına vardım.
Ne oluyor lan bana !.

"Ne bakıyon vural mal mal gelde yardım et bayıldı kaldı kız kucağım da"

"Gayet rahat gibiydin abi "

"Çok konuşma lan al şunu kucağımdan arabaya koy"

Vural yaklaştı tam kollarımdan alıcak şeytan dürtmüş gibi irkildim.

"Dur lan sen kapıyı aç ben koyarım"

Kız şimdi bir gecede iki tane tanımadığı erkeğin kucağında gezmesin dimi ama.
Kızı arabanın arka koltuğuna yatırdımğım da, ışığı açtıp dikkatle baktım yüzüne ay ışığı bile yanıltmamıştı çok masum bir yüzü vardı.
Başımı iki yana sallayıp kafamı toparlayıp ışığı kapatıp arabadan çıktım arabayı da kitledim, kız kendine gelip tekrar atlamaya kalkmasın diye ve adamların yanina döndüm.

Bir karşımdaki şerefsize birde Vural'ın elindeki şişeye baktım.

"Vural siz halledin bunun cezasını koçum sonra da polise teslim edin. Ben eve geçiyorum durumdan haberdar edersin "

"Tamam abi sen merak etme."

Bir kafa selamı verip arabaya döndüm. Şöför koltuğuna geçip dikiz aynasını kızı görecek şekilde ayarlayıp bastım gaza, kızın arabada uyanması kötü olur du.

Eve geldiğim de ya bismillah deyip girdim kapıdan, kızı sakince yatırdım koltuğa mutfaktak kolanya aldım avucuma boca edip yaklaştırdım kızın minicik burnuna.

İlk yüzünü ekşitti, sonra burnunu kıvırdı, yaptığı mimiklerle çok şirin oluyordu, en son kirpikleri titremeye başladı işte başlıyorduk gözleri açılıyor.

Hadi be gözlerinde gökyüzü var resmen!

"Merhaba, korkma!"

Hikaye nasıl gidiyor arkadaşlar.
Yazım hatalarımı hoş görün lütfen.

VOTE lütfen.

Bir Kadın Tanıdım...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin