Grazy Love
watak: Hong jisoo alias joshua,Na Aerin (kau)
*watak lain aku dah bagitau..*
sinopsis
Joshua dan Aerin seperti langit dan bumi.
ibubapa dorang berkawan baik,dorang berdua tak tahu pon ibubapa dorang berkawan.Dorang berdua ni satu sekolah.Aerin suka kat joshua yg tenang,cool dan xmelayan sangat juga genius orangnya.die hanya menyimpan perasaan itu.Joshua anak orang kaya gak key...
Aerin yg dikatakan Fail dalam setiap matapelajaran kecuali lulus dalam kokurikulum,akedemik jer Fail!.Die ni pandai taekwondo ngan.judo...
Keluarga die ade bukak restoran mee korea.
resepi turun.temurun keluarga Na.
die tinggal bersama ayahnya di sebuah rumah 2tingkat.xbesar macam joshua punya rumah.
Suatu hari,Gempa.bumi melanda Pyeongdo-gi,Gyeonggil-do seoul.dimana Aerin dan ayahnya tinggal.
rumahnya roboh menyebabkan Aerin dan appanya hanya tinggal di restoran mee milik ayahnya di Seoul,NAmgong-do yg jauh dari gempa bumi yg berlaku.
Ayah joshua dan ayah Aerin bertemu semula di restoran ayah Aerin.ayah joshua yg simpati dengan nasib ayah Aerin dan Aerin mengajak mereka tinggal dirumahnya.
semenjak Aerin tinggal disana,adik lelaki joshua iaitu Manse asyik ngan Aerin jer. maklumlah First Aerin datang kat umah dorang,Manse tetiba peluk die...katanya muka Aerin cam Yoona dari snsd.
Aerin yg dah lama simpan perasaan die kat joshua membuatkan die segan nak berhadapan dengan joshua.setiap kali die akan selalu berjumpa dengannya tak kira dimana jua die berada.dimana ada die disitulah joshua berada.
-Sinopsisi end-
*aku tahu sinopsisnya panjang n xmacam sinopsis,hihihihi XD *