<3 GrazycLove <3
PART 5
---
KEESOKKANNYA...
tik Tok tik Tok!
kringg!!!
bunyi jam randik milik aerin means milik joshua sebenarnya.
die mengeliat lalu mengambil jam itu yg berada dimeja tepi katilnya.
pada mulanya die nak balik kedinding tetapi baru die teringat sekarang ni die berada di rumah joshua.die pun menekan button jam itu supaya berhenti berdering.
lalu meletakkan kembali jam itu dan menarik selimut hingga menutupi tubuh kecilnya.
---
pintu bilik aerin dibuka dengan perlahan.
"Na Aerin bangunnn!!,"arah joshua yg menggoyangkan tubuh aerin .
selimut yg menutupi aerin sepenuhnya ditarik oleh joshua.
" Bangunnn!! dah pagilah!!,"kata joshua menepuk pipi gebu aerin.
" give me 5 minutes," kata aerin lalu menarik semula selimut yg ditarik oleh joshua.
joshua tidak berfikir panjang lalu mendukung Aerin secara bridal style.Aerin yg dah nak terbangun dari tidurnya terkejut menyebabkan die terjatuh kebawah.
Bukk!
"aduh,"adunya
joshua mencangkung.
"gi mandi,"arah joshua lalu berdiri dan keluar dari bilik aerin
aerin pun bangun lalu mengambil pakaiannya dan juga tuala dan keluar dari bilik dan menuju ke bilik mandi yg berdekatan dengan bilik Joshua dan juga manse ..
---
beberapa minit kemudian...
Aerin menuruni anak tangga menuju ke ruang makan.
manse yg berada di sebelah joshua turun dari kerusi.
"nuna! duduklah sebelah manse,hyung duduk tempat lain,manse nak duduk kat sebelah nuna cantik ni,"balas manse.
"xpelahh,nuna ddk kat depan manse ajelah,"tolak aerin.
manse mencebik.
---
-Aerin's Room-
aerin sedang baring sambil menyumbatkan earfone ditelinganya.sambil bergolek-golek diatas katil.Appanya harini xbagi Aerin gi restoran.Aerin pun lepak aje kat bilik xbuat ape-ape...
bosan mula mlanda kebosanan.mesti sekarang ni die ade kat sekolah ngan rakan-rakannya.
jam masih lagi menunjukkan.pukul 6:30 pagi.
Pintu biliknya dibuka dengan perlahan.Aerin masih lagi bergolek-golek diatas sofa.tetapi terhenti apabila melihat joshua dengan berpakaian baju seragam sekolah dan memegangnya beg kertas Alves.
Aerin pun terduduk.dan menanggalkan earfonenya.
joshua menghulurkan beg kertas kepada Aerin.aerin mengambil beg itu sambil tertanya-tanya.kini beg itu telah bertukar tangan.
"Apa ni?,"tanya Aerin
"baju sekolah,kau pakailah sekarang, kat lemari baju tu ade beg sekolah kau gunelah dulu,"balas joshua.