<3 GRAZY LOVE <3
PART 7
---
-Hanlim high School-
Joshua dan Aerin menuju ke kelas.tetapi tidak bersama.Aerin berada di belakang Joshua manakala joshua berada di belakang Aerin.
Aerin melihat Dari tadi,riak wajah joshua xmacam selalu.Lain gile..katanya.
tiba-tiba sekumpulan pelajar perempuan dari kelas lain.Mereka adalah Irene,Seohyun,Jennie dan Yeize.
Irene tiba-tiba memeluk lengan kanan joshua.
" Joshua-ahh jangan lupe tau malam esok,Party birthday I,"kata Irene.
Aerin yang menyaksikan adegan itu.cemburu.
"Eii...minah sewel ni...menggedik pulak ngan joshua aku,cucuk biji mata engkau kang,"kata hati Aerin.menyumpah serana si Irene.
Lalu Aerin pun memisahkan mereka berdua.
"wowowooo...Sorry-sorry sebab kacau Aku taknak lambat masuk ke kelas,sorry yerrr adik-adik manis sekalian," celahnye.
Irene mencebik.manakala rakannya Memandang Aerin hairan.Joshua pula smirk.
Langkah Aerin.terhenti dihadapan Yeize.
lalu memandang Yeize dari atas ke bawah.
"neo neomu yeppeo,"puji Aerin tidak ikhlas.
memanglah...skirt dahlah singkat.make up pon dahlah tebal dah macam hantu aje die tgk si Yeize ni.
lalu Aerin pun belari kearah kelasnya.sambil mengetawakan Yeize.secara perlahan.
---
-Rehat-
Aerin,jisoo dan Umji menuju ke bilik seni mempertahankan diri bersama Eunwoo.kerana Mereka ade latihan.S.coup juga berad disitu untuk mengajar mereka berempat.manakala Yeri rehat bersama Bambam di kantin.
Semasa latihan tadi.S.coup hanya memandang Aerin berlatih taekwondo.
---
-kantin-
" yahh! asal kau bambam lain aje aku tgk kau ni,kenape,"soal Yeri yg perasan riaksi wajah bambam Yang dari tadi musam,masam,masin dan Muram.
" bukan ape...aq sedihlah sbb cinta aku ditolak oleh Aerin,Die senanye suke kat Hong Jisoo,"balas Bambam memperlahankan suaranya apabila menyebut nama 'Hong Jisoo ' itu.
"ooo...memeilah,macamlah xde orang yg nak kat kau,"kata Yeri.
---
Selepas selesai berlatih,Aerin pun pergi ke lokernya untuk mengambil buku teks kimianya.selesai itu dia menutup pintu lokernya.
"Opocot!," kejut Aerin kerana melihat joshua bersandar diloker sebelah lokernya.
joshua tersenyum.
"dah kenapa mamat ni senyum-senyum,nak buat aku cair ker?? memang tgh cair ni...tapi senyuman die macam bermotifkan sesuatu pulak," kata hati Aerin.
"dah kenapa?,"kata Aerin.
joshua memegang tangan kanannya lalu mengambil cincin pemberian dari Jinhwan.
"Cincin ni aku ambil,"kata joshua.
"eh mane boleh! itu aku punya,kalau kau nak belilah sendiri,"balas Aerin.
"lantak,"sambung joshua belalu pergi.
" -_- ape yg budak ni nak senanye??," kata hati Aerin pun belalu pergi ke kelasnya.
---
Selesai makan malam, Aerin menaiki tangga menuju kebilik joshua.die melihat disekeliling tempat tiada orang lalu dia pun mengambil kesempatan menyelongkar bilik joshua untuk mencari cincin itu.
Dia membuka laci meja soleknya .dia mendapati sekeping gambar dia memakai baju tradisional hanbuk dengan seorang perempuan yang juga memakai baju tradisional hanbuk.
mereka berposting bersama sambil membuat bentuk love bersama.dia memusingkan gambar itu.tertulis.
FOR EVER WITH YOU
-MY LOVELY GIRL MINJU-
lalu dia pun meletakkan kembali gambar itu ditempatnya.benda yang dicari-cari olehnya ditemui .terletak disebelah minyak rambut Manse.dia mengambilnya dan keluar dari bilik itu.semasa dia membuka pintu.Joshua.berada dihadapannya.
"Apa yang kau buat kat dalam bilik aku?,"tanya joshua mencekak pinggang.
" Ambik cincin aku balik,tepilahh!,"balas Aerin kerana di dalam hatinya berasa sakit selepas melihat dan membaca Gambar itu.
Joshua menyambar tangan kiri Aerin.
lalu meneluk leher Aerin.Kepalanya diletakkan diatas bahu kanan Aerin.
*Okay aku dah jeles...asallah tangan aku ni taip benda cam gitu *
"Please...Bagitau aku apa salah aku, aku tgk muke kau masam mencuka ker sejak keluar dari bilik aku, aku tahu aku salah...sebab ambik cincin kau tu tanpa sebab," kata Joshua.
Cklikk...
bunyi kamera dari tangga.
"huhuhu...abang saya dah tangkap...sweetnye diorang," kata eomma joshua kepada Suaminya.
" kau...kau xsalah ape-apelahh...," balas Aerin meleraikan tangan joshua dari lehernya lalu terus memasuki biliknya.pintu dikunci supaya tiada sesiapa boleh masuk.
Joshua pun memasuki biliknya.Manse yang sedang menaiki anak tangga melihat eomma dan appanya sedang ketawa sambil melihat kamera yg dipegang oleh eommanya itu.
" Eomma Appa, Manse nak tengok?!," kata Manse
"kamu tu budak lagi...xboleh...gi tido kat bilik kamu sana," arah eommanya memandang kearah kamera itu.
Manse mencebik lalu terus memasuki biliknya bersama Joshua.
Joshua masuk kedalam biliknya lalu melihat laci meja soleknya terbuka .
"ni mesti aerin lupa nak tutup," kata hati joshua lalu dia pun menuju kearah laci itu lalu menutupnya . semasa dia nak tutup balik dia melihat sekeping gambar dia dan seorang perempuan.
"Minju nuna,bogoshipeo," kata joshua dengan perlahan.lalu menyimpannya kembali.
Manse pun masuk kedalam.
"Hyung, itu gambar Minju nuna ngan Hyung kan?,"agaknya
joshua memandangnya lalu mengambil duduk diatas katil.
" Yup," balas joshua.
dia menepuk katil disebelahnya.menyuruh manse duduk disebelahnya.
"Manse rindulah kat Minju nuna," kata Manse menyandarkan kepalanya dilengan Joshua
"Hyung pon," kata Joshua
-TBC-
Siapa Minju?
nak tahu...bacelahh part seterusnya nanti...hohoho!
BACA NI...
- NAK DITAG ?? ADD ME FIRST
- NAK TAG LAGI ?? JANGAN RISAU KITKATKAN ADO
senang aje kan ?? ;-)
- MINGYU SUKE AKU ! Jangan marah.doakan kami bahagia...haha xD ade sesiape bias die Mingyu...meyh lerr komen... KITAKAN GENG... -