<3 Grazy Love <3
Part 10
---
"Tapi.... Die tolak, aku pun dah mula patah hati.Die cakap die ade suke seseorang, Tapi malangnya dia Malu nak luahkan perasaan die kat orang tu." sambung Mark.
"Die ade cakap kat kau tak siape ?," tanya wooshin.
" Die cakap seseorang yang dah buat hati die cair bila pandang muka orang tu. Tu je yang die cakap kat aku," balas Mark.
"Akulah tu," sambung Jinhwan yang perasan dirinya disukai Aerin. * -_- aku cepok gak hang ni Jinhwan*
Yang Lain memandang tepat kearah Jinhwan -_-
"ape??," kata Jinhwan.
"tak payah layan budak ni," kata Mark.
---
[ Dewan ]
" Aku rase ade orang citer pasal akulah," kata Aerin
"Ala...kau kan pemenang rank.1 dan ke-dua," balas Jisoo
"iye ker ?," tanya Aerin
"iyerlah," balas jisoo.
---
[ kelas ]
" girls I thingkan, I Nak sabotaj Aerinlah,I nak die cedera teruk,apa kata korang ?," kata Eunjung.
"Kau giler?? xmahulah aku," balas krystal.
" Sejahat-jahat kitaorang,Kitaorang pun ade sikap perikemanusiaan , xpayahlah," balas Sujeong.
Eunjung bangun dari duduknya.
" Hey! kalau xnak cakap,biar aku sabotaj sendirilah !," marah Eunjung.lalu pergi meninggalkan mereka yang lain.
"Apa masalah pompuan tu sebenarnye ?," tanya Irene
"kurang kasih sayang kot," balas Jennie.
Krystal sedang menaip sesuatu.
---
[Dewan]
seorang pelajar lelaki menghulurkan sekeping kertas kepada Aerin.belum sempat Aerin bertanya siapa lelaki tersebut terus menghilang.
Aerin pun apalagi membuka lipatan kertas tersebut lalu membacanya.
' Jumpa Aku di Taman sekolah! Penting! pergi dengan seorang diri!
- Joshua- '
"Joshua??," kata Aerin pelik.selalunya dia akam cakap depan-depan walaupun.benda tu penting.
Selepas mendapat Kebenaran rakan-rakannya dan juga jonghyun seosaengnim,Dia pun pergi ke taman sekolah.dia menggenggam kertas tersebut.
selepas sahaja sampai, Joshua tidak kelihatan.lagi-lagi batang hidung die.dia pun melangkah longkang kecil untuk kehadapan dan berhenti .dia menunggu kedatangan joshua.
Seseorang sedang memerhatinya dari atas rooftop sekolah.lalu mengukirkan senyuman sukar ditafsir.
---
Joshua dan yang lain sampai ke dewan lalu menuju kearah teman-teman Aerin.
"eh joshua,bukan ke kau ngan Aerin sekarang ni??," kata Z.hera