Part 1

181 8 2
                                    

<3 GRAZY LOVE <3



PART 1



kringggg!



bunyi jam randik yg sedang bergegar diatas meja lampu milik Na Aerin.



Aerin mengeluarkan tanggan dari selumut yg membungkus dirinya untuk mengambil jam yg sedang menyanyi dengan merdunya lalu membawa masuk kedalam selimut.



"baru jam 6:45,"kata Aerin lalu mencampak jam randiknya kelantai.



Crakkkk!



jam itu kini berkecai *cenggitu ke bunyinya??*



bunyi yg sungguh kuat hingga appanya yg sedang menyiapkan sarapan untuk anak bongsunya juga bekalnya.


boleh mendengar bunyi kecaian tersebut.



Appanya yg mendengar bunyi itu membulat matanya yg sedang memotong kimbap.



"NA AERIN!! KAMU PECAHKAN LAGI SEKALI JAM TU YERR?!!,"Ujar appanya dengan kuat supaya Aerin bangun dari dapur.



Aerin yg mendengar appanya yg sedang mengomel dari bawah lintas bangun.


dia pun mengambil towelnya yg tergantung dipinti biliknya lalu masuk kedalam tandas membersihkan dirinya.



----



Selesai menyiapkan diri untuk ke sekolah,Aerin pun turun kebawah untuk menikmati sarapan pagi yg dihidangkan oleh appanya.



*sebelum tu aku nak gitahu,Aerim ade abang yg sekarang ni berada dekat U.S*



Aerin mengambil tempat.



"Wahhh, Nasi goreng kimchilahh kegemaran Bobby oppa,"kata Aerin lalu menyedukkan nasi kedalam pinggan dan menyuapkan nasi kedalam mulutnya.



"wahh,jinjja massitta!,"puji Aerin terhadapan makanan yg dimasak oleh appanya.



appanya hanya menggelengkan kepalanya melihat kerenah anak bongsunya itu.



"dah cepat makan,nanti lambat pulak.nak ke sekolah,kamu tukan pengawas sekolah kene sampai sekolah awal,"omel appanya menyuakan makanan kemulutnya.



"araseo appa,"balas Aerin yg sedang menikmati makanan kegemaran abangnya bobby.



"Bekal ade kat meja kopi,jangan lupa ambik,"sambung appanya. lalu menghirup teh panas.



"ne,"balas Aerin ringkas ..



selesai makan die pun mengambil bekalnya yg diletak oleh appanya di meja kopi lalu memakai kasut diluar pintu.



"YAA!! NA AERIN PALLIWA!,"arah dua orang sahabatnya yg baru sahaja sampai dengan membawa basikal.



"CHAKKAMANIYO!,"balasnya.


lalu bangun.



"APPA AERIN GI DULU!ANNYEONG!!,"izin Aerin mengambil basikalnya lalu keluar dri perkarangan rumah untuk pergi kesekolah bersama dua orang sahabatnya iaiti Umji dan juga jisoo.



----



-Hanlim Art High School-



Aerin,umji dan juga jisoo dngan pantasnya membawa basikal mereka ke tempat parking basikal.



"NA AERIN!,"panggil seseorang dari belakang.



Aerin dengan gelabahnya memusing belakang manakala umji dan jisoo pula...

GRAZY LOVEWhere stories live. Discover now