<3 GRAZY LOVE <3
Part 8
---
-Dairly Entertainment-
Tokk Tokk!!
pintu bilik pejabat Tuan pengarah Daily entertainment diketuk.
" come in !,"arah tuan pengarah iaitu Tuan.Kim
Masuklah seorang namja tinggi lampai,kacak dan rambutnya Bewarna Merah hati.
" ade apa appa panggil Tae ?," tanya anak lelakinya yg berkemeja Pic bertali lehr putih.lalu mengambil tempat duduk dihadapan appanya.
dia bernama Kim Taehyung.
" appa nak kamu ke U.k cari Bobby, die anak pertama mak kamu.anggap die macam abang kamu sendiri.paham ?,"
" bobby ?? name btol die ape ??,"
" jowon,"
" ouhh..bile Tae nak ke U.k,"
" minggu depan,pujuk die datang kesini,jumpa ngan mak kamu,"
" alright,"
---
- U.k-
- Dorm-
"
aku rase ade orang sebut name akulah B.i ," kata bobby kepada rakan sebiliknya yg sedang baring menghadap telefon yang dipanggil B.i.
yang berada di katil sebelahnya.
" Mungkin die mengata kau kot," kata B.i sambil menghadap telefonnya.
Bobby memandang B.i dengan mengedutkaj.dahinya.
"hei,engkau aku budak baik,xdenye orang nk mengata aku,mungkin sebab aku ni popular,dorang cakap pasal aku yang tampan lagi menawan ni kot," bangga bobby
"Hei-hei, yang tampan lagi menawan tu bukan.ko.tapi Chanwoo," kata B.i memandang kearah.Chanwoo yang sedang nyenyak tido.
"ele..taulah jeles,"kata bobby lalu tido hanya B.i sahaja terjaga.sebab tu menghadap telefon.die
.
---
-Malam-
Aerin turun kebawah dengan memakai jaket panas untuk pergi ke kedai membeli sesuatu.
" Ahjumma,ahjussi,appa Aerin nak ke kedai nak beli sesuatu jap yerr,"kata Aerin terus menuju kepintu.
" Hmmm...baiklah," balas Appanya
juga Tuan dan Puan.Hong.
Aerin pun sudah pergi .
manse turun dari atas menuju keruang tamu dan mengambil tempat disebelah eommanya.dia memyandarkan kepalanya dilengan eommanya.
"Eomma mane Aerin nuna pegi ?,"tanyanya
"gi kedai,beli barang," balas eommanya mengusap kepala anak bongsunya itu.
"Eomma bile Minju nuna nak kesini?," tanya Manse
" Hmm...eomma pun tak tahu bile...rasenye minggu depan...kalau xpon Dua minggu lagi,nunakan kerja kat L.A," kata eommanya.
"minju? siapa minju?," tanya Appa Aerin
" xkanlah kau tak ingat Minju? diakan yg selalu ngan bobby mase kecik dulu," balas Tuan Hong