PART 4

63 8 2
                                    

<3 GRAZY LOVE <3



PART 4



---



Aerin menuju kearah orang itu...



"APA KAU BUAT KAT SINI?! PEGI BERAMBOSLAH!," tegas Aerin kepada seseorang wanita sebaya dengan appa Aerin.



Wanita itu membuat muka sedihnya.



"Eomma datang sini nak bawak kamu,ikut eomma,"ucap wanita itu menggelarnya sebagai eomma kepada Aerin.



Appa Aerin bangun dari kerusi lalu kedapur.tidak mahu melihat muka wanita yg tinggalkannya bersama anak-anaknya kerana harta.


baginya wanita itu seorang yg tak patut diberi muka lagi.harap muke ke nampak suci tetapi seorang yg giler harta.



"HEY! KAU TAK LAYAK JADI MAK AKULAH ! MAK AKU DAH MATI !!,"ujar Aerin menengking wanita yg berada dihadapannya sekarang ini.



"Aerin,eomma tahu eomma salah,eomma datang sini nak kamu hidup senang,bahagia dengan eomma,"balas eommanya.



"ENGKAU? NAK SENANGKAN AKU? BAHAGIAKAN AKU?? XMUNGKIN! DAN XAKAN! AKU BENCI KAU! KAU TINGGALKAN KAMI SEBAB IKUT LELAKI YANG KAYA! KAU CUME NAK WANG! KAU DARI DULU LAGI TAK SAYANGKAN KAMI SEMUA! SEKARANG KAU DAH KAYA NAK AMBIK AKU PULAK?! EH,MEMANG TAKLAH," ucap Aerin.yg geram nak mateyh dengan wanita yg bergelar eomma.



"Aerin,"ucap eommanya perlahan die mula berasa bersalah terhadap bekas suaminya dan kedua-dua anaknya.



"LEBIH BAIK PUAN YOO PERGI DARI SINI !! SAYA NAK PUAN BERKERJASAMA DENGAN SAYA,TOLONG KELUAR DARI SINI!! DAN JANGAN DATANG LAGI!! PAHAM?!! AKU TAKNAK TENGOK MUKE KAU!,"tegasnya.



"baiklah eomma pergi,eomma tak akan putus asa,"balas eommanya berlalu pergi.



---



Appa Aerin mengonyokkan sekeping gambar pernikahannya bersama bekas isterinya iaitu Yoo Hana.



"Kenapa...kenapa...kau muncul ? aku dan anak-anak aku bahagia tanpa kau,kenape kau muncul?,"ucap appa Aerin lalu membuang gambar itu di dalam tong sampah yg berdekatan.



---



Puan Yoo memasuki perut kereta,sambil mengalirkan air mata.Suaminya yg berada disebelahnya menenangkannya.



"Ini semua salah saya,salah saya! ape saya nak buat?? Abang, umur saya xkan lama, Sebelom saya takde saya nak tengok dorang bahagia,"ucap Puan Yoo



"Takpelah,abang paham...kita cuba ara?,"balas suami puan yoo iaitu Puan Kim.



Puan yoo mengangguk.lalu menyandarkan kepalanya diatas bahu kanan suaminya.



"KangIn,sila jalan,"arah tuan kim


kepada pemandunya .



"Baiklah tuan,"balas pemandunya yg bernama KangIn.



---



"Ape Appa,Hidup eomma xakan lama?? dan..sebelum eomma xde die nak tengok anak-anak die bahagia?? tapi...macam mane??,"



"Appa pun tak tahu,dah buntu sekarang ni,Appa xnak tgk eomma kamu macam tu,makan xmahu,semuanye xmahu memerap jer kat bilik,appa risau keadaan eomma kamu,"balas Tuan Kim kepada anak lelakinya.Anak lelaki tuan kim dan puan Yoo.dia seumur dengan Aerin.



Eomma Aerin dah lama ade hubungan dengan Tuan Kim .



---



On Call

GRAZY LOVEWhere stories live. Discover now