part 11

72 8 2
                                    

<3 Grazy Love <3



Part 11



---



-Hanlim High School-



[ Perlawangan pemilihan Final ]



Pemilihan Sudah pun bermula.



Pengetua Hanlim akan menyebut nama-nama peserta yg terpilih.


kalau mengikut ranking.



Top 10



1. S.coup


2.Aerin


3.Bomi


4.umji


5.Jisoo


6.Eunwoo


7.Ken


8.Z.hera


9.Jimin


10.Sehun



" Peserta yang terpilih ialah...Oh Sehun dari XoXo Boys high School , Park Jimin dari Armies Art High School, Z.hera dari Queen Alexandra ll high school,Ken dari Starlight academic high School,Eunwoo dari Hanlim High School,Jisoo dari Hanlim high School,Umji dari Hanlim High School Yoon Bomi dari Dongguk high school,SeungCheol dari Hanlim high school dan Aerin dari Hanlim High School,"



Semua yg berada di dewan tersebut menepuk tangan .



--- Katak terbang--- burung lompat---



-Kantin-



"wah tahniah korang semua dapat," ucap yeri.



" gomapda yeri-ahh," balas Bomi.



" xlama lagi orang tu akan berjauhan dengan Crush die,3 bulan," usik Jisoo menaikkan keningnya keatas berkali-kali sambil memandang Aerin yg sedang minum jus apple kotak.



begitu juga yg lain.



Aerin yg perasaan pelik.



"Ape?," kata Aerin yg tak tahu ape-ape.



" You dah bersedia ke berjauhan dengan Joshua nanti?," tanya Bomi



" Haah," sambung Umji



" Ape maksud korang berdue?," tanya Aerin yg time tu dilanda musim Blank.



"eisy budak ni lambat pick-uplah, Berjauhan dengan Joshua selama 3bulan,kaukan kene jalani latihan kat Busan nanti," balas Z.hera



" ouh, naneun mollayo," balas Aerin menaikkan bahunya keatas.



time tu lagu Apink- Naneun mollayo pun berkumandang.



"eh-eh Lagu ni muncul dengan tepat," kata Jisoo



---



" Joshua apa yg kau tgh pikirkan ni?," tanya Wooshin yg memerhatikan Joshua dari tadi asyik termenung memikirkan sesuatu.



" Xde papelah," balas Joshua.



" Wooshin buka Coc kau sekarang, aku tengah serang ni," kata Eunwoo menghadap telefonnya .



"whuttt the hal? kuangjak hang serang kampung aku," ujar Wooshin mengambil telefonnya diatas meja lalu membuka Cocnya.



"hahaha! pancheng!," kata Eunwoo yg menipu Wooshin yg dia menyerang kampung wooshin.



"-_- nak tahu tak eunwoo, aku nikan dah lama xsumbat kasut kat mulut orang malah tak pernah pun.Kau nak jadi orang pertama ke??," bengang Wooshin kepada Eunwoo.

GRAZY LOVEWhere stories live. Discover now