PART 3

54 6 0
                                    

<3 GRAZY LOVE <3



PART 3



---



Harini,hari sabtu.Hari kebanggaan para pelajar xkira dari sekolah rendah ataupun sekolah tinggi termasuklah sekolah tadika.seperti Seorang makhluk tuhan ni yg bernama Hong Manse.



budak kecik yg suka giler ngan hari sabtu.


alasannya sebab cuti dia dapat tido dengan lena.



pagi,


pukul 8:30 a.m



manse masih lagi nyenyak tido diatas katil empuknya itu.dia seorang sahaja yg belom bangun.



sambil die tido sambil die mengigau.mimpikan idolanya iaitu Im Yoona iaitu salah satu anggota kumpulan SNSD.



"nuna...yoona nuna...neomu yeppuda,saranghae yoona nuna...,"igau manse lalu memeluk bantal gulingnya.



Appa manse iaitu en.Hong sudah pun pergi ke syarikatnya.manakala abang dan eommanya sedang membersihkam rumah.



ini kisah keluarga Hong .Bagaimana pula kisah keluarga Na??



mari kita tengok..



---- katak lompat----



Rumah keluarga Na kelihatan kosong?? kemana agaknye mereka berdua pergi??



yerr...hanya suga si swagg sahaja yg tahu mari kita berjumpa suga di RED BULLET CONCERT IN KL...



*BTS ngh perfom* author tarik suga ke back stage dan menemu duga suga.



"MIN YOONGI,ANDA TAHU DIMANA KELUARGA NA BERADA SEKARANG??," soal author.



"APA YG ENGKO MEREPEK NI?? AKU MANELAH TAHU...(bisik: CUBE TANYE WOOZI KOMPEM DIE TAHU),"balas suga menyambung perfomance diatas pentas.



"yer nampaknya readers,Suga ingin mengelakk,meyh kita ke dorm seventeen berjumpa ngan Woozi kembar suga,"balas author otw ke dorm seventeen.



---burung gagak lalu---




meyhh,kamera man gitahu ...



yg senanye...aerin ngan appa die ade kat restoran...maklumlah hanya mereka berdua sahaja.nak ambik pekerja lebih gaji plk yg xmampu nak bagi...



-Restoran Mee Keluarga Na-




Aerin sedang mengayak doh untuk membuat mee buatan.


manakala appanya sedang menghantarkan pesanan yg diminta oleh pelanggan.



Aerin melukis satu garisan senyuman dibibirnya.dia pun ade rase kesian terhadap appanya.


kalaulah die tahu selama die kat sekolah appanya buat seorang diri begini selalu.dia akan berhenti sekolah lalu menolongnya.


tetapi apakan daya,appanya hendak melihat aerin berjaya seperti abangnya yg kini menyambung pelajar di luar negara.



---



waktu rehat tengah hari pun bermula.diberi 5 minit untuk berehat.tanda open pada cermin kedai diterbalikkan ke off...



Appanya yg kepenatan berehat disebuah meja yg berhadapan dengan kaunter.. Aerin yg sudah menyediakan lunch untuk dia dan appanya menghidangkan makanan itu keatas meja.lalu aerin pun mengambil tempat duduk dihadapan appanya.


dia memberi semangkuk mee buatannya kepada appanya.sekali ngan copstik.



"wow...nampak macam kamu dah mahir,"puji appa aerin.

GRAZY LOVEWhere stories live. Discover now