<3 grazy Love <3
part 9
---
Kini satu sekolah heboh pasal joshua dan Aerin.
diaorang sangkakan Joshua dengan Aerin ade affair.tetapi diaorang tak tahu yang Joshua dan Aerin ke tahap itu.
Cerita tu jugak sampai ke telinga geng Diva,Siapa lagi kalau bukan Eunjung,Sujeong,Irene,Jennie dan krystal yang sekarang ini berada di dalam kelas.Riak wajah yang xtahulah nak dikata apa, riak wajah yang bercampur aduk Geram + bengang + kecewa + sedih = Gebencedih.
kecuali Krystal dengan riaksi yang macam xnak ambik tahu pasal ni.bak kata die ' Aku Taknak Ambik Port'.
" Eii...macam mane Diaorang ade affair pulak ni?? geramlahh,Xlama lagi birthday Party aku," kata Irene.
Eunjung smirk.lalu hatinya berkata.
" Ade aku kesah!, heh, kau xsedar-sedar lagi ke...joshua memang suka dekat Betina tulah,Mangkok!," kata hati Eunjung .
" Haahlah,Sejak bile diaorang berdua ade hubungan pulak," kata sujeong yang berada di sebelah Krystal dan Irene dihadapan Jennie dan Eunjung.
" Aku tengok kau,macam xambik port je pasal ni Krys," kata Jennie memandang krystal.
"hehehe...yes," balas Krystal.
"minah ni memamg,mentang-mentanglah Si Myungsoo tu dah jadi milik kau," sambung Sujeong.
" Hehehe..rileklah," balas krystal.
Eunjung memandang Krystal.
" Kau jangan nak senang dulu Krystal, Myungsoo a.k.a L 'kau!' tu, xkan lama dengan kaulah,kau bukannya cantik mane pon, cantik lagi aku,hot lagi," kata hati Eunjung mengata Krystal.
-Ruang Latihan Seni Mempertahankan diri Kumpulan A-
" eh korang ni kesitu pulak,manadelah," kata Aerin.
"ellehh,nak nipu pulak," kata Jisoo
"untunglah you,dapat namja sehensem,sebijak,sepandai,sebaik die,Kaya pulak tu," balas Bomi dari sekolah perempuan Dong Yi.*hentam ajelah* juga seorang yang rapat dengan diaorang semua.
"Eh kalau bambam tahu ni,apa riaksi die agaknye yerk?," kata Umji.memikirkan Riaksi bambam apabila dia tahu cerita ni.
" Aku dengar Yeri dengan Bambam," ujar Z.hera
" eh betol ke?? dia xbagi tahu apa-apa pun kat kitaorang," ucap Aerin.
"alahh bagilah die mase,nanti kalau die dah sedia,die bagitaulah tu," kata Bomi.
---
Joshua mengetok pintu bilik Aerin lalu membukanya perlahan tanpa mendengar balasan dari Aerin.dia membuka pintu itu sedikit lalu melihat Aerin sedang berlatih seni mempertahan diri Asas punya.Joshua mengukir senyuman lalu masuk kedalam lalu duduk diatas katil.
Aerin yang sedar joshua berada disitu berhenti lalu memandang joshua.
"mwo?," tanyanya.
"mamat ni, makin lama aku tengok makin cair," kata hati Aerin.
Joshua tersenyum manis
"oi -_- dah-dahlah tu buat aku cair ajelah engkau ni >.< ," kata hatinya lagi.
" Tekunnya kau berlatih sampai xingat nak makan malam," kata Joshua.