Knjige

243 24 16
                                    


Najdraži deo vikenda je kada mogu da ostanem u krevetu 48h i čitam knjige.

Mali uvod u izgled moje sobe i krativnog haosa u njoj:

Ormar, krevet, polica, radni sto (koji nikad nekoristim), radijator, prozor sa pogledom na moje dvorište koje je na proleće prelepo a zimi je drveće kao iz horor filmova (naježila sam se). Polica je prepuna knjiga. U protekla tri meseca sam kupila 54 knjige. Roditelji su hteli da me zadave!

-,, Ali bile su na akciji 3 za 1!" pogledala sam ih šteneće. Kakvi su to roditelji koji ne daju svojoj deci da čitaju knjige?! Bojkotujem!

Uvek nam govore ,,Ostavi telefon! Koristiš ga ceo dan!". Kada ih pitaš da li možeš da izađeš napolje (do grada) sa društvom oni odgovaraju: ,,Ne! Ne možeš! Ništa ne učiš! Sedi i uči!". Kada (kao ja) sediš učiš, čitaš i crtaš po ceo dan onda kukaju ,,Zašto nemaš socijalni život, Liv!". Dragi roditelji, molim vas odlučite se!

Mi smo ti koji trebaju da budu neodlučni a ne vi!

Zidove moje sobe sam iscrtavala u raznom cvecu, na plafonu se nalazi nebo (nalazilo se dok ga nisu prekrečili) i mnogo citata poput:

- ,,Life imitates Art"

-,, Onima koji čekaju vreme mili,
Onima koji strahuju leti,

Onima koji tuguju predugo je,

Onima koji se raduju prekratko je
Ali za one koji vole vreme ne postoji
-(Henri van Dajk)

-,, Žali one koji se plaše jer oni stvaraju sopstvene strahove"
-(Stiven King)

-,,Smrt je dug koji se plaća samo jednom"
-(Vilijam Šekspir)

Većina tih citata je na engleskom pa moje roditelje i posetioce (veoma retke) mog kraljevstva knjiga mrzi da ih pročitaju i prevedu. Da smem, imala bih i mačke u sobi.

Wattped je nešto kao online knjižara tako da u poslednje vreme, sem knjige, ne ispuštam laptop iz naručja. Mogu vam reći da obožavam vaše priče! (samo nastavite) Uživam dok ih čitam!

Gledam filmove, zaista puno, ali tek nakon što pročitam knjigu. Shvatila sam da mi film ubija maštu ako ga pogledam pre nego što pročitam knjigu. Dokazano ,,Vampirkim dnevnicima". Pročitala sam sve delove knjige i nikako nisam mogla da se naviknem da je Elena u knjizi plavuša (preporučujem svima knjigu, fascinanta je i gotova; ima 10 delova).

-,, Liv!" vikao je profesor već duže vreme. Kada sam ga pogledala imao je crveno lice i verovatno više neće moći da povisi ton... Ikada!

-,, Molim, profesore?"

-,, Šta to radiš?"

-,, Čitam knjigu."
-,, Da li je knjiga zanimljivija od mog predavanja?"

-,, Hoćete istinu ili..." došao je do mene i uzao mi knjigu. Ceo čas sam se durila i odbijala da učestvujem u nastavi. Prekipelo mu je i prozvao me je da odgovaram. Ali ja (Awesome unicorn) sam znala sve i dobila sam 5 (i svoju knjigu natrag)! Ha!

--------------------------------

Nadam se da ste uživali :* <3

XOXO <333


Awesome unicornDonde viven las historias. Descúbrelo ahora