6

339 38 9
                                    

Herkesin eksik bir yanı vardır.Kapatılmayı bekleyen ama hiç kapatılamayan bir eksiklik.Diğer benliğini bulma umudu,seni tamamlayacak kişi beklemek.Gelmeyecek birini beklemek.Hiç görmediğin birini özlemek.

Stephanie Hwang çoğu zaman boşlukta ve yalnız hissederdi.O da eksik yanını farkına varmıştı ve çektiği acılardan kurtulmayı bekliyordu.

Kim Taeyeon ise içindeki boşluğu görmezden gelirdi.Yalnız kalmamaya dikkat ederdi.Zaten bu yüzden çok fazla arkadaşı vardı.Ama o Stephanie gibi eksik yanından kurtulmayı beklemiyordu.O kurtulmaya çalışıyordu.Hoşlandığı herkesi o boşluğa koymuştu ama kimse tam olarak uymamıştı.

İkisinin de yapbozunda eksik birer parça vardı.

Ama şimdi eksik yanları kaybolmuştu.Tamamlanmışlardı.Yapbozları bitmişti.

*

Stephanie 21 yıllık hayatı boyunca ilk defa bu kadar cesur davranarak gözlerini açtı.Yatağında olmayı bekliyordu.Rüya gördüğüne emindi.

Ama Taeyeon tam karşısındaydı.Gözleri kapalıydı.Neden açmıyordu ? Sarı saçları topluydu ve elleri de Stephanie'nin belindeydi.

Onu öpmüştü.Öpüyordu.Stephanie ve Taeyeon,nasıl buna cesaret edebilmişlerdi ?

İkiside cennette olduklarına emindi.Hissettikleri şeyler,kesinlikle cennnetin ta kendisiydi.

Taeyeon hep öyle kalmak istedi.Tiffany'nin dudakları onu hep içinde bulunduğu telaştan kurtarmıştı.Hiçbir şey için endişelenmiyordu.Ölene kadar onun güzel tenine dokunabilirdi.Ölene kadar onu öpebilirdi.

Ama Stephanie nefessiz kaldığı için Taeyeon'dan ayrılmak zorunda kaldı.Gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı.

Harika hissediyordu.

''Tiffany ben çok özür dilerim.Bu kadar kötü olmasını istememiştim.''

Stephanie o kadar harika hissediyordu ki gülmeye başlamıştı.

''İkinci öpücüğüme göre kötü değildi Tae.''

Saçlarını arkaya attı ve Taeyeon'un yüzünün değişimini izledi.Az önceki olaydan kızaran dudakları ve yanakları,kocaman açılmış gözleri ve yüzünde ki şaşkınlık ifadesiyle Stepanie'nin yapbozunun eksik parçası gibi gözüküyordu.Göz alıcı Kim Taeyeon.

''Aptal mısın ? geçen hafta ben seni öpmüştüm.Uygulamalı olarak gösterip hatırlattığın için çok teşekkür ederim.''

''Tanrım seni tekrar öpmek istiyorum Tiffany.''

Taeyeon ona doğru uzandı ama Stephanie eline vurdu onu kendinden uzaklaştırdı.

''Yaramazlık yapma Taeyeon.Artık gitmem gerek.Yarın görüşeceğiz değil mi ?''

Taeyeon gülümsedi ve kafasını salladı.Gitmeden ona bir öpücük daha vermek istiyordu.2 adım atarak ona yaklaştı ve pürüzsüz yanağına küçük bir öpücük bıraktı.

***

''Kim olabilir,kim olabilir,kim olabilir ?

Stephanie düşünmekten kafayı yiyecekti.Her zaman hayal ettiği gibi bir ev bulamamıştıYine de okula yakın olan küçük daireyi beğenmişti.Ailesi kesinlikle sorun çıkartmayacaktı.Bu günün gelmesi için dua ettiklerini bile düşünüyordu.

Ama tek başına yaşayamazdı.Birini bulmalıydı.

"Jessica ! "

Jessica kesinlikle olabilirdi.Onu kendine yakın buluyordu ve beraber yaşayabilirlerdi.

Taeyeon'un sorun çıkartmamasını umuyordu.Ona Tiffany diye birinin olmadığını söylemesi gerekiyordu.O Stephanie Hwang'dı.

Yarın bunu açıklamalıydı.

Üstelik artık hislerinden emindi.Taeyeon için deli oluyordu.Onu öpmek bile içinde ki isteği söndürememişti.Hep onunla olmak istiyordu.Kim Taeyeon'u hep onunla olmalıydı.

Ama aynı evde yaşayamazlardı.Taeyeon'un ailesi kızlarının evinden ayrılmasına izin vermezdi.Üstelik aralarında 1 yaş verdi ailesinin ikisini abla kardeş gibi düşünmeyeceklerine emindi.

Jessica ile de yarın konuşmalıydı.Onunla yaşamak harika olabilirdi.

Hayatı daha iyiye gidiyordu.Bozulması felaket olabilirdi.

Yeni bir okulu,evi olmuştu.

Ve Taeyeon'a aşık olduğunu farketmişti.

Gözlerini kapattı ve dilek dilemeye hazırlandı.

Evrenden birşeyler istemek için yıldız kaymasını falan bekleyemezdi.

"Mutlu olmak istiyorum.İçimde ki diğer insanın tamamen kaybolmasını istiyorum.Tiffany'nin yok olmasını istiyorum.Kim Taeyeon ile olmak istiyorum."

Ama yanlış zamanda dileğini dilemişti.

Sunshine||TaeNyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin